طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

نکات طراحی سایت مناسب:

برای این که طراحی سایت عامه پسند داشته باشیم باید توجه داشته باشیم که در ابتدا یک سایت کاربری راحت با ظاهری مناسب داشته باشد تا هرفردی که وارد آن یشود از سایت ما لذت ببرد.اما در این مقاله علاوه بر این اصلا به ظاهر ساده ولی مهم می خواهیم در رابطه با نکات دیگری که در داشتن یک سایت خوب ما را کمک می کند صحبت کنیم.

1. داشتن سرعت بالا در نمایش صفحات وب سایت

سرعت بالا نمایش صفحات وب سایت یکی از مهم ترین نکات یک وب سایت خوب و مناسب است.وقتی اطلاعات صفحات وب سایت بالا می رود تصاویر و اطلاعات بیشتری برای دانلود وجود دارد و داشتن سرعت خوب وب سایت به یک کاربر احساس خوبی می دهد پس به این نکته خیلی توجه کنید که داشتن سرعت بالا صفحات وب سایت بسیار مهم و تاثیر گذار است.

2. اطلاعات صفحات وب سایت بادی متعادل باشد نه خیلی زیاد نه خیلی کم

نوشتن مطالب در وب سایت ها باید در حدی باشد که حوصله کاربر را سر نبرد چرا که کاربران سایت ها اکثرا افراد کم حوصله ای هستند و خواندن مطالب طولانی را دوست ندارند. بنابراین باید حتی الامکان سعی کنیم در عین حال که مطالب کوتاه هستند میزان اطلاعات رسانی بالا داشته باشند و مخاطبان خود را مشتاق مطالعه و گذر در سایت خود نمائیم.

3. استفاده از لینک های صحیح در صفحات وب سایت

استفاده صحیح از کلید ها و منوهای اصلی در کاربری سایت بسیار تاثیر گذار است. با استفاده صحیح از منوها حتی اگر مطالب و صفحات زیادی در سایت باشد وب سایت ما برای کاربر قابل استفاده میشود و تاثیر بسزایی دارد.

4. استفاده تصاویر با سایز کوچک و حجم کم

تصاویر مناسب نقش تاثیر گذاری در سرعت سایت دارند .استفاده از تصاویر شاید در زیبایی سایت تاثیر گذار باشند اما در عینحال می تواند استفاده بیش از حد تصاویر تاثیر معکوس بذارد .با استفاده از cssشما می توانید کاری کنید که تصاویر در حافظه کش ذخیره شوند و با هر بار باز کردن صفحه جدی دوباره صفحات دانلود نشوند و در نتیجه سرعت بالاتری داشته باشیم.

5. استفاده از رنگ های مناسب در طراحی سایت

استفاده مناسب از رنگ در صفحات وب سایت بسیار مهم است .وقتی سایتی را می خواهیم طراحی کنیم باید بدانیم رنگ سازمانی آن سایت با توجه به کار مورد نظر ،شهر یا کشور و سلیقه آن منطقه چه چیزی است و با این ها آشنا شویم . تا بتوانیم از رنگ بندی مناسب در سایت خود استفاده کنیم.

6. بروزرسانی مطالب و اطلاعات در سایت

از آنجایی که وب سایت ها جهانی بوده بنابراین باید سعی کنیم اطلاعاتی را که در سایت خود قرار می دهیم بروز باشند.برای نمایش دادن این که سایت شما بروز است حتما باید در سایت خود قسمتی داشته باشید که اخبار و اطلاعات روز دنیا را در آن به نمایش بگذارید.

7. مطالب درج شده در وب سایت از نظر املائی و دستور نگارش بررسی شوند

بودن غلط املایی در سایت شما به کاربر حس خوبی نمی دهد و هیچ وقت یک کارب ر برای داشتن غلط املایی با شما تماس نمیگیرد و به شما تذکر نمی دهد.بنابراین در گذاشتن مطالب در سایت خود دقت کنید و این مطلب را جدی بگیرید.

8. بررسی درست عمل کردن لینک های وب سایت

یکی از بزرگ ترین مخرب ها در سایت ما لینک های اشتباهی است که می دهیم و این امر سایت ما را به خطر می اندازد چرا که وقتی یک صاحب سایت به وب سایت خود اهمیت نمی دهد یک کاربر به آن اهمیت بدهد.در نتیجه همیشه به این نکته توجه داشته باشید.همینط.ر روش هایی برای بررسی لینک های خراب وجود دارد که ما را در این امر راهنمایی می کند.

9. استفاده از لینک های درست در سایت

برای لینک دادن عنوان های سایت خود دقت کنید و عبارات و کلمه های درست و واضح را لینک دهید.لینک های اشتباه باعث گمراهی کاربر در وب سایت شما می شود و این برای سایت ما بسایر امتیاز منفی می باشد چرا که در آخر کاربر از سایت ما خارج مشود.

10. درج اطلاعات تماس در تمام صفحات وب سایت

در صورتی که سایت ما بهترین و مناسب ترین سایت باشد اما کاربر نتواند به راحتی اطلاعات تماس ما را بدست بیاورد این یک نمته منفی برای ما می باشد پس برای این که رضایت مشتری در تمام جزئیات سایت خود جلب کنیم بهتراست که اطلاعات تماس ما در تمام صفحات درج شده باشد.

گذاشتن مطالب درست در سایت به جلب مشتری و رضایت او نست به وب سایت شما بسایر کمک می کند همینطور درج اطلاعات تماس شما و شبکه های اجتماعی خود در سایت به مشتری حس اعتماد می دهد .در آخر این که همینطور پاسخ به ایمیل های کاربران در کوتاه ترین زمان برای افزایش اطمینا کاربرات تاثیر بسزایی دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی