طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

همانگونه که میدانیم، وردپرس یک سیستم برای مدیریت محتوا در سایت ها و وبلاگ ها می باشد که در گذشته یک سیستم رایگان برای وبلاگ نویسی بود که در این زمینه به وبلاگ نویسان کمک موثری می نمود و بعد از آن به صورت یک cms یا نرم افزار اپن سورس به منظور مدیریت سایت معرفی شد. در زمان طراحی وب سایت، موضوع عملکرد آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سرعت بارگذاری سایت یا ظاهر زیبا و مناسب آن از موضوعاتی است که در مورد عملکرد سایت در نظر گرفته می شود. بعضی افراد این موضوع را مربوط به قالب سایت می دانند. برای کاربرانی که با قالب وردپرس تصمیم به طراحی وب سایت گرفته اند، ممکن است با مسائلی مربوط به عملکرد سایت برخورد کنند که معمولا می تواند با چند مشکل رایج در ارتباط باشد؛ در ادامه این بخش از آموزش وردپرس قصد داریم نکات مهم اجرایی برای طراحی وب سایت با وردپرس را در اختیار اینگونه افراد قرار دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

نکات مهم اجرایی برای طراحی وبسایت با وردپرس

انتخاب سرور یا سرویس میزبانی مناسب و قوی

انتخاب یک سرور مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما در زمانی که می خواهید به گرفتن مقدار ترافیک موردنیاز برای سایت خود اقدام نمایید، حتما باید سرعت سرور را در نظر بگیرید. حتی اگر با رعایت موارد موردنیاز سایت شما از نظر افزایش سرعت و سرعت بازگذاری در بهترین حالت باشد، باز هم در صورتی که شما از یک سرور نامناسب استفاده نمایید، با مشکلات جدی و فراوانی روبه رو خواهید شد. بنابراین همواره میزبان خود را در نظر بگیرید، چراکه در صورت داشتن انتخاب نامناسب، ارزش سایت شما از بین خواهد رفت و سایر موارد دیگر مهم نخواهد بود.

انتخاب قالب وردپرس مناسب و جامع برای سایت

ممکن است که در زمان راه اندازی یک سایت جدید، با عجله و شتاب زده کارهایمان را پیش ببریم و قالبی را انتخاب و نصب نماییم. اما باید گفت که اینجا سرعت زیاد معیار خوبی نیست. گاهی با دریافت یک قالب نامعتبر در آینده شاهد مشکلات عجیبی در سایت خود خواهیم بود و در بعضی مواقع بی خبر کدهای هک را وارد سایت خود نموده ایم. انتخاب قالب باتوجه به هدفی که شما برای وبسایت و کسب و کار اینترنتی خود در نظر گرفته اید، اصول و قواعد خاصی دارد که متاسفانه بسیاری از کاربران آن را جدی نمی گیرند.

سایت منبع

نظرات (۱)

سرویس اپ کارا اقدام به ارائه خدمتی نوین برای تبدیل سایت های وردپرس به اپلیکیشن اندروید نموده است. در این روش با استفاده از وب ویو گرفتن از سایت، اپلیکیشن ساخته شده مانند یک مرورگر، نمایش دهنده آنلاین سایت شما خواهد بود و دیگر نیازی به برنامه نویسی سنگین و وب سرویس نخواهد بود.

برای استفاده از این روش، طراحی سایت می بایست ریسپانسیو و سازگار با موبایل بوده تا نمایشی مناسب را در اپلیکیشن داشته باشد. در این روش ساخت اپلیکیشن برای وردپرس، دیگر فرقی نمی کند که از چه افزونه ای استفاده می کنید و یا وب سایت مربوطه فروشگاهی است یا مجله و غیره. چراکه اپ ساخته شده، صرفا آدرس محور بوده و صرفا نمایش دهنده نسخه موبایل وب سایت شما خواهد بود.


 آشنایی با اپلیکیشن های وب ویو

امروزه درخواست ساخت اپ های وب ویو روز به روز بیشتر می شود. چراکه با رشد تکنولوژی در حوزه طراحی سایت و سازگاری کامل سایت های امروزی با دستگاه های موبایل، دیگر لزومی به ساخت اپ های پرهزینه نخواهد بود و یک اپلیکیشن وب ویو که نمایش دهنده نسخه ریسپانسیو و سازگار با موبایل باشد شما را به بازار گسترده اپ های موبایلی پیوند می دهد.

از آنجا که این اپلیکیشن ها در اصل یک مرورگر می باشند، هر بازدید از اپ شما در افزایش رنک سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. لذا با انتشار اپ خود در مارکت ها مختلف و انتشار و تبلیغ فایل نصبی apk اپلیکیشن در شبکه های اجتماعی، در اصل با هر نصب اضافه می توانید بازدید کننده سایت خود را افزایش دهید.

با اتصال اپلیکیشن به یک سرویس دهنده پوش نوتیفیکیشن، می توانید پل ارتباطی خود را با کاربران اپ حفظ کرده و با ارسال نوتیفیکیشن به آنان مجددا آنها را به سایت خود ارجاع دهید.

ساخت اپلیکیشن از روی سایت همیشه پرهزینه بوده، ولی امروزه با استفاده از ترکیب تکنولوژی های طراحی سایت و بهینه سازی رابط کاربری وردپرس با موبایل، می توانید با هزینه خیلی کم سایت خود را به app تبدیل کنید.

روش ساخت اپ وب ویو به افزونه ها و نوع قالب سایت وردپرس وابسته نبوده و تنها سازگاری قالب و افزونه های مورد استفاده با موبایل مورد نیاز است. همچنین شما با هر آپدیت و اضافه کردن امکانات به سایت خودنیازی به ارتقاء اپلیکیشن نخواهید داشت. چراکه اپ ساخته شده، مانند یک مرورگر صرفا نمایش دهنده سایت شما خواهد بود و تمامی تغییرات بصورت آنلاین در اپ اتفاق خواهد افتاد.

منبع: https://www.appkara.com/wordpress-to-application

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی