طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

شاید یکی از چشم انداز های هیجان انگیز برای افزایش وسعت کسب و کار، طراحی وب سایت باشد که می توانید به سادگی به آن دسترسی پیدا کنید. بر خلاف بسیاری از حرفه ها که ماه ها یا حتی سال ها تمرین نیاز دارند، برای توسعه وب شما می توانید همین  امروز به راحتی شروع کنید اگر احساس نیاز به یادگیری و کشف آن را دارید. نه مدت زمان زیادی می برد و نه به هزینه زیادی نیاز دارد.

۸ دوره رایگان طراحی وب سایت برای مبتدی ها

بهترین مکان برای شروع، دوره های رایگان و آنلاین توسعه وب است که همه چیز را از ابتدایی ترین برنامه های برنامه نویسی تا بهترین شیوه های توسعه پوشش می دهند. در زیر نگاهی به این دوره های توسعه وب می اندازیم و پیشنهاداتی را هم در رابطه با لینک ها و ابزار های مفید، به شما می دهیم.

۱ – Codecademy

Codecademy  مجموعه ای از آموزش ها را برای مبتدیان فراهم می کند که یادگیری اصول برنامه نویسی طراحی وب سایت را شامل می شود.  اینجا محیطی است که در آن می توانید ساختارهای پایه ای کد های جدید مانند HTML و CSS را یاد بگیرید، قبل از اینکه به زبان های پشتی مانند Ruby on Rails و Python بروید.

برای برنامه نویسی سنگین، آموزش زبان Ruby را دنبال کنید و سپس راهنمای یادگیری روبی در ریل برای ایجاد یک وب سایت اساسی و کاربردی را امتحان کنید.

۲ – آکادمی خان

یک سایت آموزشی بسیار مفید که تمام جنبه ها را پوشش می دهد و بخش برنامه نویسی کامپیوتر، تنها کار آکادمی خان نمی باشد.  به طور کلی در آکادمی خان کارشناسان راهنمایی های صوتی و تصویری را در مورد مسائل مختلف، در اختیار شما قرار داده اند. حتی به شما یک تمرین هم می دهند تا خودتان روی آن کار کنید. به نام SQL  که در آن شما با چالش هایی رو به رو می شوید و سوالات بیشتر برای تان به وجود می آید که به همگی آن ها پاسخ داده می شود. اینجا بهترین مکان برای یادگیری اصول طراحی و انیمیشن سازی با استفاده از جاوا اسکریپت است و طرفداران زیادی هم دارد.

8 دوره برتر توسعه وب برای مبتدی ها

۸ دوره برتر طراحی وب سایت برای مبتدی ها

۳ – MIT OpenCourseware

MIT OpenCourseware ، یکی از بهترین مدارس فنی در ایالات متحده است که دوره های آموزشی آنلاین بسیار زیادی دارد. ازجمله صد ها دوره مربوط به برنامه نویسی، توسعه وب، ریاضیات، و مهندسی کامپیوتر. علوم کامپیوتر و برنامه نویسی، مقدم  یادگیری توسعه وب است که تمام منابع و مواد درسی برای یادگیری این دو مورد در اینجا موجود است.

۴ – Coursera 

Coursera  مانند MIT OpenCourseware  سرویس ارائه می دهد. بسیاری از دوره های آنلاین، از دانشگاه های مختلف در سراسر جهان که به صورت رایگان می توان دریافت کرد .  هر دوره در جدول زمانی متفاوتی است، اما دوره های متعددی را برای برنامه نویسی، توسعه، و علوم رایانه ای دارد.

در اینجا راهنمایی های فوق العاده برای برنامه نویسی را می توانید از اساتید دانشگاه های مختلف از جمله میشیگان پیدا کنید. البته زبان مورد استفاده آن تنها زبان   Pythonاست اما در سال های آتی با دیگر زبان های رایج دنیا می توان آن ها را ملاحظه کنید.

۵ –  شبکه توسعه دهنده موزیلا

موزیلا ، تیم محبوب مرورگر فایرفاکس است که یک منبع باور نکردنی برای توسعه دهندگان وب است. یادگیری تمام مهارت ها از طریق دوره های آموزشی شبکه توسعه دهندگان موزیلا، آسان شده است. این منابع و آموزش ها، بهترین روش یادگیری هستند. به دلیل این که مهارت ها را توسط نمونه ها و مثال های عینی آموزش می دهند.

شروع به کار با این وب سایت  ، یک منبع عالی برای مبتدیان است تا بتوانند در مورد نحوه عملکرد وب سایت ها یاد بگیرند و سپس راهنمایی های لازم را برای کار با تکنولوژی های جدید مانند  HTML ، CSS و JavaScript کسب کنند .

۶ – HTML5 Rocks

سایت HTML5 Rocks – که توسط Google ایجاد شده است – مجموعه ای گسترده از مقالات و آموزش های مربوط به انواع موضوعات توسعه وب را فراهم کرده است که مخاطبان مورد نظر می توانند با مراجعه به آن ها، از یک مبتدی به توسعه دهندگان پیشرفته تبدیل شوند.

۷ – A List Apart

یکی از حرفه ای ترین و به روز ترین مجلات آنلاین که به طور مستقیم با توسعه دهندگان وب و طراحان، در ارتباط است،A List Apart  می باشد که شامل بسیاری از مقالات استثنایی است که همه چیز از جمله برنامه نویسی و تکنیک ها تا طراحی و تجربه کاربر را در بر دارد . اگر می خواهید از تجربه و مشاوره سایر متخصصان در این زمینه بهره مند شوید، مرور کردن این مقالات ، یک منبع عالی است. علاوه بر این، قابلیت دسترسی Reframing  برای وب را نیز برای کاربران فراهم کرده است. با این مجلات و مقالات، می توانید بهترین راهنمایی های لازم را برای یک طراحی سایت کامل، از ابتدای کار تا انتهای کار، دریافت نمایید و بتوانید در طراحی های بعدی، بدون نیاز به اندکی کمک از دیگران، خودتان دست به کار شود و به توسعه وب بپردازید.

۸ – کد های الگوریتم دو دویی آماده

برای توسعه دهندگان مبتدی، بسیار مهم است که ابتدا با الگوریتم های برنامه نویسی آشنا شوند – تا اینکه به توسعه دهندگان پیشرفته تبدیل شوند.

8 دوره برتر توسعه وب برای مبتدی ها

۸ دوره برتر طراحی وب برای مبتدی ها

Coding Dojo ، یک پلت فرم آموزش الگوریتم رایگان ایجاد کرده است که ساختن عناصر برنامه نویسی و پایه های رمزگذاری را آموزش می دهد تا قبل از هر چیز، به یادگیری نحوه کد گذاری بپردازید!  الگوریتم آموزش پلت فرم شما را از طریق یک سری از مشکلات که در مسیر نمونه به وجود می آید آشنا می کند و بلافاصله یک ویدئو آموزشی برای حل آن مشکل می گذارد و مربیان مختلف در این ویدئو های متنوع شما را راهنمایی می کنند.

 

قبل از هر طراحی وب سایتی و قبل از توسعه وب شما باید تمام اطلاعات و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و سپس شروع به کار کنید. لذا قبل از اینکه شروع به توسعه وب نمایید، تحقیقات خود را انجام دهید و آموزش ها و یاد گیری های لازم را ببینید. تا بتوانید از یک توسعه دهنده مبتدی، به توسعه دهنده پیشرفته تبدیل شوید.

ترجمه از codingdojo

نظرات (۱)

  • علی خراسانی
  • بسیار عالی  ممنون
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی