طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

انتخاب بهترین هاست و خرید هاست مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که قصد راه‌اندازی سایت را دارند. در این مقاله قصد دارم به معرفی بهترین هاست های ایران در سال ۹۷ و مقایسه هاست های ایرانی بر اساس نظرات کاربران، تجربه کار با شرکت های هاستینگ های ایرانی و معیارهایی که برای خرید هاست مناسب دخیل هستند بپردازم. اگر به دنبال راهنمای خرید هاست هستید حتما پیش از این خرید این مقاله را به همراه نظراتی که در این پست ارسال شده است را مطالعه کنید.

بهترین هاست ایران و مقایسه هاست های ایرانی

برای اینکه بتونیم به مقایسه هاستینگ برتر ایران بپردازیم در نگاه اول باید شرکت‌های مطرح شده را شناسایی کنیم. اما وبسایت یا ابزار آنلاین برای سنجش بهترین هاست وجود ندارد. تنها آمار موجود شاید استفاده از سایت webhosting.info که اون هم گزینه مناسبی برای بررسی و مقایسه هاست‌های ایرانی در سال ۹۷ نخواهد بود.

چرا که در این وبسایت مقایسات انجام شده و معیاری که برای سنجش بهترین هاست ایران صورت گرفته بر اساس تعداد دامنه‌های ثبت شده است که اصلا معیار مناسب و خوبی برای انتخاب هاست خوب نیست. چرا که اصلی‌ترین موضوع در انتخاب یک هاست خوب کار کردن با اون و بررسی معیارهایی از جمله موارد زیر خواهند بود.

  • بررسی پشتیبانی و خدمات‌دهی به مشتریان
  • بررسی امنیت هاست
  • بررسی مشخصات سرور و بهره‌مندی از قدرت پردازش بالا
  • بررسی تعداد سایت‌های میزبانی شده بر روی هر سرور
  • بررسی آپ‌تایم بالای هاست و در دسترس بودن آن
  • انتخاب نوع هاست، لینوکس یا ویندوز
  • و…

در تصویر زیر آمار منتشر شده توسط وبسایت webhosting.info در تاریخ ۲۵ ماه مِی ۲۰۱۸ برابر با ۵ خرداد ۱۳۹۷ را مشاهده می‌کنید که در اون بهترین هاست های ایرانی بر اساس تعداد دامنه‌های ثبت شده نمایش داده شده‌اند.

مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران در سال 97

این آمار بر اساس تعداد دامنه ثبت شده در هر شرکت میزبانی صورت گرفته که مطمئنا هر شرکت هاستینگ میتونه با ترفندهایی مثل ارائه دامنه رایگان و کدهای تخفیف این آمار را به راحتی جابجا و در صدر لیست هاستینگ برتر ایران قرار بگیره. پس نمیشه آمار منتشر شده در این سایت رو به عنوان ملاکی برای رتبه بندی هاست های ایران در نظر گرفت و به انتخابی درست از هاست مناسب در ایران رسید.

مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران در سال 97

ویژگی‌های هاست خوب چیست؟

هر هاستی مناسب هر سایت نیست و باید حتما یک سری نیازهایی که برای سایت شما لازمه را این هاست در بالاترین سطح کیفی ممکن داشته باشد. بهترین هاست هاستی است که بتواند نیازهای یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا رایگان را به خوبی برطرف کرده و پاسخگوی کاربران و بازدیدکنندگان یک سایت باشد. برای خرید هاست خوب ۱۰ ویژگی مهم وجود داره که عبارتند از:

۱. فضای میزبانی هاست

مقدار فضای لازم در یک هاست که بتونید حجم مشخصی از فایل‌هایتان را در آن آپلود کنید فضای میزبانی می‌گویند. اگر برای یک هاست فضای میزبانی روی ۱۰ گیگ تعیین شده باشه میتونید تا ۱۰ گیگ انواع داده که شامل موارد زیر هستند روی این هاست قرار دهید.

  1. آپلود فایل در فایل منیجر هاست
  2. حجم استفاده شده برای دیتابیس
  3. حجم استفاده شده برای ایمیل هاست

۲. پهنای باند هاست

به مقدار ترافیک قابل مصرف در طول بازه زمانی یک ماهه پهنای باند هاست گفته میشود. در صورت مشخص شدن میزان پهنای باند در یک هاست اگر حد نصاب پهنای باند مصرفی را رد کنید هاست ساسپند شده و تا زمانی که وارد ماه بعد نشده باشید سایت از دسترس خارج خواهد شد. به عنوان مثال اگر پهنای باند هاست روی یک ترابایت تنظیم شده باشد در هر ماه مجاز هستید تا یک ترابایت داده را برای کاربران خود رد و بدل کنید و بعد از ان امکان استفاده از هاست را ندارید.

۳. پشتیبانی هاست و پاسخگویی

همواره کاربران نیاز دارند در هر ساعت از شبانه‌روز و از طریق راه‌های ارتباطی گوناگون مثل تیکت، ایمیل، تماس تلفنی، شبکه‌های اجتماعی، چت آنلاین و… جواب پرسش‌های خود را در رابطه با خرید هاست داشته باشند. بنابراین پشتیبانی مناسب هاست برای هر شرکت هاستینگ به هر میزان که در سطح بالاتری باشد و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد به عنوان یک ملاک مهم در انتخاب بهترین هاستینگ شناخته خواهد شد.

۴. پایداری و آنلاین بودن هاست

بهترین هاست هاستی است که دارای آپتایم بالایی بوده و همیشه در دسترس باشد. شاید از خود بپرسید که آپتایم هاست چیست؟

به میزان زمان آنلاین بودن هاست و در دسترس بودن یک هاست چه برای کاربران و چه برای موتورهای جستجو در طول ۳۶۵ روز، که به صورت درصدی بیان می‌شود آپتایم هاست می‌گویند. به عنوان نمونه هاستی که با آپتایم ۹۹٪ باشد، در طول یکسال یعنی ۳.۶ روز در دسترس نبوده است. پس برای خرید هاست خوب دقت کنید که شرکت هاستینگ از آپتایم بالایی برخوردار باشد. البته صرفا در دسترس بودن هاست مطرح نیست، بلکه مفسرهای هاست که شامل پایگاه داده هاست، DNS هاست، http هاست و… نیز هستند باید در دسترس باشند.

بررسی رایگان آپتایم سایت

۵. امنیت بالای هاست

برای اینکه حریم خصوصی سایت‌ها و در راس آنها کاربران یک سایت حفظ شده و از هر گونه هک و سوءاستفاده از هاست جلوگیری گردد امنیت هاست یکی از مهم‌ترین مسائل در خرید هاست مناسب است. امنیت یک هاست می‌تواند توسط منابع سخت افزاری، نرم افزاری، کانفیگ مناسب و… صورت گیرد تا هیچ راه نفوذ و حمله‌ای چه بر روی سرور و چه هاست صورت نگیرد.

۶. سرعت پردازش بالای هاست

یک هاست خوب هاستی است که دارای سرعت پردازش بالایی باشد تا زمانی که بازدیدکنندگان یک سایت به صورت یکباره افزایش یافت با کاهش منابع مواجه نشود. سرعت پردازش در سایت به عوامل نرم افزاری و سخت افزاری وابسته است تا با کانفیگ صحیح بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی بازدیدکننده باشد.

۷. داشتن منابع سخت افزاری و نرم افزاری به‌روز

داشتن منابع سخت افزاری و نرم افزاری به‌روز نه تنها باعث افزایش سرعت، امنیت، پردازش و… هاست می‌شود، بلکه امکان سازگاری با انواع سایت سازها و رفع نیازهای کاربران را هم فراهم می‌کند. منابع هاست باید به گونه‌ای باشند که اگر یکی از سایت‌های میزبانی شده مصرف بیشتری داشت خللی در سایر سایت‌ها ایجاد نکند. منابع باید به صورت عادلانه بین سایر سایت‌ها تقسیم شود. به طوری که نه تنها سایت‌ها روی یکدیگر تاثیر منفی نداشته باشند، بلکه هر سایت مکمل سایت دیگر عمل نماید.

۸. قیمت گذاری منصفانه و رقابتی شرکت‌های هاستینگ

بهترین شرکت هاستینگ شرکتی است که از لحاظ قیمت گذاری بر اساس مشخصات و میزان منابعی که در اختیار هر سایت میگذارد به صورت منصفانه عمل کند. اینکه یک شرکت هاستینگ بخواهد با هزینه بالا منابع مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار ندهد چنین شرکتی را نمیتوان به عنوان بهترین شرکت هاست ایران در نظر گرفت.

دیده شده برخی شرکت‌های هاستینگ مطرح اقدام به تخریب یکدیگر کرده و رقابت سالمی را دنبال نمی‌کنند. به عنوان مثال اینکه شرکتی مثل ریسلو برای چندمین بار کشور ایران را تحریم کند و یک هاستینگ مطرح از این موقعیت سوء استفاده کرده و با ارسال ایمیل به مشتریان و سایر وبمستران سعی در این کند که دامنه‌های آنها را به بهانه از دست دادن دامنه به شرکت خود منتقل کند هیچ نشانی از رقابت سالم در این بین وجود ندارد.

۹. داشتن اعتبار و اصالت شرکت هاستینگ

بهترین هاستینگ ایران در یک مجموعه دارای اصالت و اعتبار میزبانی شده باشد. برای خرید هاست خوب باید دقت داشته باشید که با داشتن شناخت از شرکت مذکور بتوانید در صورتی که مشکل دعوی و حقوقی برای شما رخ داد مشکل را به راحتی برطرف کنید، نه اینکه نشانی و آدرسی از میزبانی خود نداشته باشید و یکباره تمامی زحمات شما دود هوا شود.

۱۰. ارائه گواهینامه امنیتی SSL

استفاده از گواهینامه امنیتی SSL یا همان پروتکل امن HTTPS این روزها در بین وبسایت‌ها فراگیر شده و به همین دلیل شرکت های هاستینگ در تلاش هستند تا امکان استفاده از SSL در سایت را برای کاربران خود فراهم کنند. که امروزه استفاده از پروتکل امن Let’s Encrypt از سوی میزبانی‌های وب به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.


هاست برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران

و اما هاستینگ برتر ایران در سال ۹۷ کیست؟

شرکت‌های هاستینگ بسیار زیادی در ایران وجود دارند که هر کدوم تونستند بر اساس بازخوردهای دریافتی کاربران مشتریان بالقوه خود را به دست آورده و به عنوان بهترین شرکت هاستینگ ایران شناخته شوند.

هاست برتر ایران در سال ۹۷ و شرکتی که بتونه به عنوان بهترین هاستینگ نام بگیره باید بر اساس سرویس‌دهی که در زمینه پشتیبانی هاست و ارائه سرور قدرتمند ارائه میده در کنارش از قیمت مناسب و رقابتی استفاده بکنه.

در این مقاله به رتبه بندی هاستینگ های ایران و مقایسه هاست های ایرانی بر اساس تجربه شخصی و معرفی دوستانم می‌پردازم که عبارتند از:

  • میهن وب‌هاست: انتخاب به دلیل دارا بودن بیشترین تعداد مشتری و سرویس‌های ارزان قیمت
  • میزبان‌فا: انتخاب به دلیل ارائه هاست شگفت‌انگیز با دامنه بین‌المللی رایگان، قالب رایگان و هم‌چنین هاست ۳۰ روزه رایگان و قیمت‌های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله
  • هاست دی‌ال: انتخاب شده به دلیل ارائه سرویس به سایت‌های پربازدید
  • نت افراز: انتخاب به دلیل ارائه سرویس‌هایی با حجم بالا، کیفیت و قیمت مناسب
  • ایران سرور: انتخاب به دلیل تنوع در نوع سرویس‌دهی و تمرکز بر روی سرور اختصاصی و مجازی
  • برتینا: انتخاب به دلیل یک مجموعه بزرگ، قدیمی و شناخته شده

هاست برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران

نقد و بررسی شرکت میهن وب‌هاست

شرکت میهن وب هاست که با دامنه www.Mihanwebhost.com در حال سرویس دهی در زمینه میزبانی وب است به واسطه دارا بودن بیشترین تعداد مشتری تونسته نام و نشان مناسبی را ازآن خود کند. از شاخصه‌های میهن وب هاست که باعث شده کاربران بیشتری به سمت آن بروند ارائه هاست‌های گوناگون و متنوع با هر نوع سلیقه‌ای است.

البته در نظر داشته باشید که میهن وب‌هاست مناسب سایت‌هایی با مصرف منابع بسیار بالا نیست. چرا که اگر برای یک سایت پر ترافیک سرویسی خریداری کنید مدام با افت سرعت و حتی داون شدن سرویس مواجه خواهید شد. اما در کل برای سایت‌هایی که ترافیک کمی دارند و یک هاست اشتراکی نیازهاشون را برطرف می‌کنه گزینه مناسبی است.

مزایا هاست میهن وب هاست:

  • قیمت گذاری مناسب برای سایت‌های عادی و دارای بازدید کم
  • پشتیبانی سریع

معایب هاست میهن وب هاست:

  • ارائه هاست با فضای کم
  • ارائه هاست با پهنای باند نامحدود
  • مناسب نبودن برای سایت‌های پر ترافیک

خرید هاست میهن وب هاست

بهترین هاست ایران و مقایسه برترین شرکت‌های هاستینگ ایران

نقد و بررسی شرکت میزبان‌فا

شرکت میزبان‌فا که با دامنه www.mizbanfa.net در حال سرویس‌دهی در زمینه میزبانی وب است جزو اون دسته از شرکت‌هایی هستش که با یک برنامه دقیق و اصولی روز به روز در حال پیشرفت و گرفتن نام و نشان مناسبی است. در کنار سرویس‌های هاستینگ قدرتمندی که میزبان‌فا ارائه میده باعث شده تا بیشترین رضایت کافی را از مشتریان خودش کسب کنه به طوری که خود من بیش از یکسالی هست که از سرویس‌دهی این شرکت استفاده می‌کنم.

یکی از ویژگی‌های شرکت میزبان‌فا ارائه هاست رایگان به مدت ۳۰ روز است که می‌تونید به عنوان یک گزینه برای تست سرویس‌دهی این شرکت از لحاظ پشتیبانی و خدمات‌دهی مشتریان، بررسی قدرت پردازش سرور و… در این مدت زمان استفاده کنید و بعد از دریافت رضایت کافی به راحتی پلن خود را ارتقا دهید.

بک‌آپ گیری و ارائه نسخه پشتیبان در سه لایه از چند دیتاسنتر مختلف هم از ویژگی‌های بارز این شرکت است. مثل خیلی از افراد دیگه اگر دغدغه شما بابت بک‌آپ گرفتن از سایتتون آسوده خاطر نیست و نگران از دست دادن اطلاعات سایت از این بابت هستید میزبان‌فا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای روشن‌تر شدن این موضوع می‌تونید مقاله آیا اطلاعات وب سایت ها بر روی هاست اروپا در خطر تحریم است؟ را مطالعه کنید.

تنوع سرویس‌دهی و ارائه هاست‌های گوناگون همچون هاست مخصوص وردپرس که یک تکنولوژی انحصاری در ایران محسوب شده به همراه ارائه هاست شگفت‌انگیز وردپرس هم گزینه مناسب‌تری خواهد بود. چرا که ضمن استفاده از یک هاست مناسب از خدمات بیشتری همچون ارائه دامنه رایگان، ارائه قالب رایگان و دسترسی به هاستی با قدرت پردازش بالاتر دسترسی خواهید داشت.

مزایا هاست میزبان‌فا:

  • ارائه هاست مخصوص وردپرس برای اولین بار در ایران
  • ارائه هاست با حجم بالا
  • ارائه هاست رایگان برای تست به صورت یک ماهه
  • پشتیبانی عالی
  • قیمت گذاری عالی

معایب هاست میزبان‌فا:

  • NONE 😀

خرید هاست میزبان‌فا

بهترین شرکت هاست ایران

نقد و بررسی هاست دی‌ال

میزبانی وب هاست دی‌ال که با دامنه www.hostdl.com در حال سرویس‌دهی در زمینه میزبانی وب است صرفا مناسب سایت‌های پر ترافیک است که دارای بازدید بالایی هستند و به عبارت دیگر یک وبسایت حرفه‌ای دارند. این سرویس میزبانی به عنوان قدرتمندترین میزبانی وب می‌باشد که سرویس دهی آن عمومی نبوده و ابتدا باید بعد از ثبت نام در این سایت آدرس دامنه خود را معرفی کنید تا سایت شما بررسی شده و در صورتی که شرایط میزبانی وب سایت شما در این میزبانی وب امکان پذیر بود هاست را به شما اختصاص دهند.

این وبسایت میزبانی وب سایت‌های بزرگی مثل سافت۹۸، نمناک، سرزمین دانلود، شبکه اجتماعی فیس نما و… را بر عهده دارد که هر یک از این سایت‌ها دارای ترافیک بسیار بالایی در ایران هستند. اگر به دنبال این هستید تا از نوع پشتیبانی و خدماتی که این سرویس میزبانی ارائه میدهد مطلع شوید کافیست تا بازخوردهای ارسالی مشتریان آن را در صفحه نظرات مشتریان مطالعه کنید.

مزایا هاست دی‌ال:

  • ارائه فضای بالا
  • پهنای باند بالای هاست

معایب هاست دی‌ال:

  • عدم میزبانی هر وبسایت

خرید هاست HostDL

مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران

نقد و بررسی شرکت نت افراز

شرکت نت افراز که با دامنه www.netafraz.com در حال سرویس دهی در زمینه میزبانی وب است به واسطه ارائه سرویس‌هایی با حجم بالا و قیمت پایین تونسته تا جزو لیست مقایسه بهترین شرکت هاستینگ ایران قرار بگیرد.

ارائه دامنه رایگان و همچنین قیمت پایین در دامنه IR. از عوامل پیشرفت این شرکت بود که تونست مشتریان زیادی را جذب خودش کند. هرچند که مشکلاتی توسط پلیس آلمان در چندماه اخیر برای سرور این شرکت پیش اومد و تا دو ماه سایت‌های میزبانی شده روی هوا بودند اما نهایتا موفق شدند تا این مشکلات را مرتفع کرده و کاربران خودشون را در حد مطلوبی حفظ کنند.

مزایا هاست نت افراز:

  • ارائه دامنه رایگان و کدهای تخفیف متنوع
  • ارائه هاست با حجم بالا
  • ارائه هاست با پهنای باند مناسب

معایب هاست نت افراز:

  • عدم ارائه هاست با کنترل پنل سی‌پنل

خرید هاست نت‌افراز

مقایسه هاست های ایرانی و رتبه بندی هاستینگ های ایران

نقد و بررسی شرکت ایران سرور

شرکت ایران سرور که با دامنه www.iranserver.com در حال سرویس دهی در زمینه میزبانی وب است به واسطه ارائه سرویس‌های متنوع دیگری در زمینه ارائه گواهینامه‌های امنیتی(SSL) و انواع کارت‌های اعتباری تونسته تا طیف وسیعی از مشتریان را به خود جذب کند. همونطور که از نام این شرکت مشخص است بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه سرور اختصاصی و مجازی گذاشته است.

قیمت‌های ارائه شده در ایران سرور متفاوت بوده و در پلن‌های گوناگونی از انواع دیتاسنترهای آلمان، فرانسه، ایران، کانادا، آمریکا و… ارائه میشه که نیاز شما را برای یک سرور اختصاصی و مجازی بر اساس وضعیت اقتصادی شما مرتفع خواهد کرد.

مزایا هاست ایران سرور:

  • ارائه هاست مخصوص برای سیستم‌های وردپرس، جوملا و پرستاشاپ
  • ارائه هاست ابری
  • ارائه سرویس‌های امنیتی و خدمات مالی

معایب هاست ایران سرور:

  • قیمت گذاری بالای سرویس‌ها

خرید هاست ایران سرور

بهترین هاست ایران و رتبه بندی هاستینگ های ایران

نقد و بررسی شرکت برتینا

شرکت برتینا که با دامنه www.Bertina.ir در حال سرویس دهی در زمینه میزبانی وب است به واسطه ارائه سرویس‌های با کیفیت بالا و قیمت نسبتا بالا معروف است که از زمان فعالیت اون مدت زمان بیشتری می‌گذره و در بین وبسایت‌های معرفی شده جزو اولین‌ها است.

این شرکت علاوه بر خدمات میزبانی وب به ارائه سرویس‌های دیگه همچون SSL و تبلیغات گوگل Adwords و… فعالیت داره که می‌تونید از سایر سرویس‌هاش استفاده کنید. درست همزمان با نت‌افراز هم مشکلاتی در سرور آلمان این شرکت پیش اومد که توسط پلیس آلمان جمع آوری شدند. اما اتفاق در برتینا تلخ بود و باعث از دست رفتن کامل سایت‌های میزبانی شده روی این سرور شد.

مزایا هاست برتینا:

  • بهینه‌سازی هاست برای سیستم‌های جوملا و وردپرس
  • ارائه سایر خدمات همچون SSl و تبلیغات گوگل

معایب هاست برتینا:

  • قیمت بالای سرویس‌ها
  • فضای میزبانی کم
  • پهنای باند کم

خرید هاست برتینا


بهترین هاست وردپرس

اگر در وبسایت خود از سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس استفاده می‌کنید و قصد خرید هاست وردپرس را دارید، حتما سعی کنید از هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید. شاید از خودتون بپرسید که:

هاست وردپرس چیست؟ و کدام یک از شرکت‌های هاستینگ هاست وردپرس ارائه می‌دهند؟

همونطور که می‌دونید سایت‌های وردپرسی به منابع بالایی برای پردازش اطلاعات نیاز دارند و اگر در یک سایت وردپرسی از هاست مناسب وردپرس استفاده نشده باشه مدام با کندی سرعت و مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد. بنابراین لازم است از یک هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید تا از منابع سخت افزاری و نرم افزاری بالایی برخوردار بوده و پاسخگوی نیاز شما باشد. این منابع بیشتر شامل پردازنده و استفاده از انواع نرم‌افزارهایی همچون مفسرهای وب‌سایت هستند که همگی با قرار گرفتن در کنار هم می‌توانند یک هاست مناسب وردپرس ایجاد کنند تا سایت وردپرسی شما به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان ممکن لود و بارگزاری شود.

پیشنهاد من استفاده از هاست وردپرس میزبان‌فا می‌باشد که تا به حال به چندین نفر که سایت وردپرسی راه‌اندازی کرده‌اند پیشنهاد کرده‌ام و آنها نیز کاملا از خرید هاست وردپرس خود راضی هستند. با استفاده از هاست وردپرس میزبان‌فا می‌توانید از به‌روزترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارها استفاده کنید و از آنجایی که تعداد سایت میزبانی شده بر روی هر سرور نهایتا ۱۰ سایت می‌باشد می‌توانید از بیشترین منابع مورد نیاز برای یک هاست استفاده کنید. همچنین فضا و پهنای باند ارائه شده در هاست مخصوص وردپرس کاملا مناسب یک سایت وردپرسی بوده و با اتصال هاست وردپرس به کش سرور که بعد از خرید هاست از میزبان‌فا در قالب یک تیکت اطلاعات ورود به وردپرس از شما درخواست شده و کارهای اتصال هاست وردپرس به کش سرور توسط این شرکت صورت می‌گیرد بعد از اتصال می‌توانید سرعت سایت را یک پله بالاتر از قبل قرار داده و از نهایت سرعت برخوردار شوید.

جمع‌بندی نهایی

بررسی انجام شده در این مقاله برای رتبه بندی هاستینگ های ایران در سال ۹۷ بر اساس تجربیات شخصی و بازخوردهای ارسالی دوستان در بخش نظرات انجام گرفته و به صورت دوره‌ای به‌روزرسانی می‌گردد. به همین دلیل توصیه می‌کنم اگر قصد خرید از هر یک از شرکت‌های فوق را دارید بررسی دقیق‌تری بر اساس معیارها و ویژگی‌های یک هاست مناسب که معرفی کردم انجام داده و از بخش نظرات همین نوشته هم برای خرید هاست مناسب استفاده کنید.

علاوه بر این اگر قصد استفاده از خدمات شرکت‌هایی که معرفی شدند دارید پیش از هر چیزی با بخش فروش این شرکت‌ها مکاتبه کنید تا بتونید به یک انتخاب صحیح‌تری برسید. این مقاله صرفا یک نقد و بررسی شخصی از بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران بوده است.

بنابراین از شما می‌خوام تا با ارائه تجربیات خودتون از بخش دیدگاه‌ها که با میزبانی‌های مختلف به دست آوردید دوستان وبمستر خودتون را برای خرید بهترین هاست راهنمایی کرده و به رتبه بندی هاستینگ های ایران بپردازید; چرا که هیچ چیزی بهتر از تجربه کار با هاستینگ‌های ایرانی نمیتونه به عنوان یک مسیر راه برای انتخاب هاستینگ برتر ایران باشه.

  • ۹۷/۰۴/۲۰
  • حمید آزاد

بهترین شرکت‌های هاستینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی