طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

تلگرام X چیست؟

تلگرام پروژه جدیدی را به اسم تلگرام X معرفی کرد. این نسخه در حال حاضر برای اندروید و iOS عرضه شده است. البته روز گذشته تلگرام و تلگرام ایکس از روی فروشگاه اپ استور شرکت اپل حذف شده بودند.  تلگرام ایکس یک اپلیکیشن کاملا جدید به حساب می‌آید که از ابتدا طراحی شده  و هدف آن این است که کیفیت بالاتری نسبت به تلگرام داشته باشد و سرعت بیشتری هم پیش روی کاربران قرار دهد. تلگرام ایکس رسما در وبلاگ تلگرام معرفی شده و درباره آن گفته شده که:« هدف ما این است که تلگرام را سریع‌تر، روان‌تر  و راحت‌تر کنیم. رقابت روح این پیام‌رسان جدید را تشکیل داده و ما تصمیم گرفتیم که از همه پیام‌رسان‌ها الگو برداری کنیم؛ اما در طول چند سال گذشته رقابت کم و نوآوری کمتر شد.  به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در تلگرام ایکس چیزهای بسیار جدیدی قرار دهیم. ما رقابت را با خودمان شروع کردیم و سعی کردیم که تلگرام X بسیار سریع‌تر و بهتر از تلگرام باشد. ما در دو سال گذشته سخت در حال ساخت این نسخه بودیم تا بتوانیم نسل جدیدی از پیام‌رسان‌ها را معرفی کنیم. تلگرام ایکس پروژه‌ای است که از ابتدا طراحی شده و با کد‌های جدیدی توسعه پیدا کرده است. این برنامه هیچ چیزی از نسخه قدیمی‌تر تلگرام ندارد.»

تلگرام ایکس با یکسری ویژگی جدید معرفی شده که برخی از آن‌ها بهتر شده بعضی از ویژگی‌های تلگرام هستند. به طور مثال با اجرای فرمان‌های سوایپ مختلف می‌توانید کارهای متفاوتی انجام دهید. می‌توانید بین چت‌های مختلف حرکت کنید و حتی می‌توانید به پیام‌ها پاسخ دهید. در تلگرام X با پخش‌کننده موسیقی جدیدی مواجه می‌شوید و همچنین صفحه پروفایل جدیدی را هم مشاهده می‌کنید. در این اپلیکیشن دیگر حباب دور پیام‌ها را مشاهده نمی‌کنید و همه چیز خیلی ساده و آزاد به نظر می‌رسد.

تلگرام X

در تلگرام ایکس می‌توانید با نگه داشتن انگشت‌تان روی پیام‌های دریافتی، پیش نمایش آن‌ها را بدون اینکه پیام‌ را باز کنید، ببینید. همچنین قسمت Shared Media هم تغییر کرده با ظاهر و امکانات جدید پیش روی کاربران قرار گرفته است. در این قسمت می‌توانید فایل‌ها را دسته بندی کنید و به راحتی یک فایل را نسبت به فرمتی که دارد پیدا کنید.

نسخه فعلی تلگرام به ویژگی از بین بردن پیام‌ها مجهز شده و حتی کاربران پس از ارسال پیام هم می‌توانند آن را ویرایش کنند. حتی امکان رمز گذاشتن روی چت‌ها هم در اختیار کاربران قرار گرفته است. پیام‌رسان تلگرام در حال حاضر ۱۸۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد و یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های بازار به حساب می‌آید.


  • ۹۷/۰۵/۱۹
  • حمید آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی