طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این احساسات ممکن است محصول، برند، یا کل شرکت را در بر بگیرند که مخصوصا در بازارهای مصرفی اهمیت دارند، جایی که افراد دامنه وسیعی از انگیزه‌ها را دارند. 
بعضی از محصولاتی که مشتریان می‌خرند، مطلوبیت ذاتی برای آنها دارند و برخی دیگر ندارند.

برخی به خاطر چشم و همچشمی ضرورت می‌یابند، ولی بعضی دیگر ولخرجی‌هایی هستند که به طرق مهمی با سبک زندگی مشتری در هم تنیده‌اند.

این احساسات می‌توانند احتمالا از هزاران راه یک خرید را تحت تاثیر قرار دهند. 
می‌توانند بر زمان و مکان خرید، فرآیندی که دنبال می‌شود، کانال‌های خرید به کار رفته، برندهای جانشینی که مورد توجه قرار می‌گیرند و حتی بر تصمیم خریدار مبنی بر خرید مجدد همان محصول در آینده اثر بگذارند.

پژوهشگرانی که در زمینه تبلیغات و آگهی‌ها فعالیت می‌کنند، از گذشته به احساسات مصرف‌کننده و چگونگی واکنش در مقابل فعالیت‌های تبلیغی بازاریابی علاقه‌مند بوده‌اند.

عمده تحقیق حاضر حول طبقه‌بندی کالاها و خدمات براساس دو بعد انجام می‌گردد. 
اولین بعد مربوط است به اینکه آیا خرید براساس انگیزه‌های کسب آگاهی (منطقی یا حل مساله) تحریک می‌شود یا انگیزه‌های تحول خواهی (هیجانی یا به دنبال تغییر در زندگی).

برای مثال، مصرف‌کننده‌ای که یک بطری پاک‌کننده می‌خرد با نیاز به حل یک مساله تحریک می‌شود: تمیز و بدون میکروب نگه داشتن سرویس بهداشتی.

وقتی همان فرد عطر مورد علاقه‌اش را می‌خرد، تصمیم بیشتر احساسی و هیجانی است و با احساس شخص نسبت به خودش و اینکه می‌خواهد تصور دیگران از او چه باشد، مرتبط است (انگیزه‌های تحول‌خواهی).

بعد دوم به سطح مداخله (زمان صرف شده) مربوط می‌شود.

  • خرید لامپ یا نان به معنی سطح اندک مداخله است، در حالی که در مورد خانه جدید یا خودروی خانوادگی این‌طور نیست.
  • وقتی که این دو بعد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، یک شبکه ایجاد می‌شود که از آن به‌عنوان شبکه روسیتر- پرسی نام برده می‌شود.
  • یک مطالعه پژوهشی وسیع که مشتریانی را از سراسر جهان در برمی‌گرفت برای ایجاد جامعه آماری شبکه از محصولات و خدمات متفاوت استفاده شد.
  • از پاسخگویان خواسته شد تا محصولات و خدمات را براساس سطح مداخله و اینکه انگیزه آنها به هنگام خرید هیجانی یا منطقی بوده، رده‌بندی کنند.
  • نتایج اطلاعات زیادی را در مورد تبلیغات مناسب و رویکردهای بازاریابی برای هرگونه محصول فراهم کردند.
  • برای مثال، آگهی‌های متعارف برای پاک‌کننده‌ها و عطر را مقایسه کنید، در مورد پاک‌کننده‌ها آگهی‌ها معمولا سریع، تاکیدی و مستقیم (hard-hitting) و براساس ارائه شواهد هستند.
  • پاک‌کننده محصولی است که به‌طور منطقی و با صرف زمان (مداخله) کم خریداری می‌شود.
  • باعث تعجب نیست که بیشتر مردم حاضر نیستند وقت زیادی را صرف تماشا یا توجه به چنین آگهی‌هایی بکنند.
  • بازاریابی برای عطر (زمان و مداخله زیاد، خرید هیجانی) کاملا متفاوت است و به مقدار فراوانی به تخیلات و تصویرسازی وابسته است تا به استدلال کلامی.
  • با در نظر گرفتن تاثیری که احساسات مشتری بر خرید کالا دارد، افرادی که مشغول مطالعات بخش‌بندی هستند باید توجه ویژه‌ای به این موضوع کنند.
  • اگرچه فکر کردن به این موضوع در ارتباط با بازارهای مصرفی آسان‌تر به نظر می‌رسد؛ ولی احساسات در بازارهای بنگاه به بنگاه (B۲B) هم مهم هستند.
  • در واقع، مرکز خرید (گروهی از افراد که مسوولیت خرید را در سازمان به‌عهده دارند.) از افرادی تشکیل شده که هریک دغدغه‌ها، انگیزه‌ها، نیازها و معیارهای تصمیم‌گیری متفاوتی دارند، چه به‌صورت انفرادی یا به‌صورت گروهی، این مراکز خرید نگرشی (مربوط به احساسات) نسبت به کالاها یا برندهای موجود دارند.

این نگرش‌ها هستند که تصمیم‌گیری فعلی و آتی آنها را شکل می‌دهند.

فرآیند خرید

با کمال تعجب فرآیند خریدی که مصرف‌کنندگان یا بنگاه‌ها به کار می‌گیرند، اغلب به خوبی شناخته شده نیستند. درک «چگونگی» خرید حیاتی است؛ زیرا مکانیزم‌های خرید اغلب با KCVها ارتباط دارند. فهم جزئیات فرآیند خرید به سازمان‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌های بازاریابی منطبق با مشتریان هدف را توسعه دهند و با اثربخشی بیشتری بر تصمیمات خرید تاثیر بگذارند.با اینکه مدیران اغلب ادعا می‌کنند که درک عمیقی از فرآیند خرید مشتریان خود دارند، ‌گاهی این ادعا بسیار دور از واقعیت است.

  • از آنجایی که مدیران برند بنا به طبیعت شغل خود نمی‌توانند نقش مشتریان «عادی» را برای سازمان خود بازی کنند، این شناخت در همان حد باقی می‌ماند.
  • بیشتر سازمان‌ها فقط شناخت سطحی و اولیه‌ای از طرز عمل مشتریان به هنگام خرید محصول سازمان دارند.
  • آنهایی که سازمانشان در بازارهای مصرفی فعال است، ممکن است از تخفیف مخصوص کارکنان یا قراردادهای ارزان‌قیمت برخوردار باشند.
  • یک نمونه کلاسیک آن صنعت خودرو است که برخی تولیدکنندگان طرح‌های ارزان‌قیمت و اجاره‌های بلندمدت خودرو را به کارکنان خود عرضه می‌کنند.
  • اغلب سرویس و نگهداری نیز جزئی از قرارداد است که مانند «سپری» بین این کارکنان و احساس مالکیت و نگهداری واقعی محصول سازمان قرار می‌گیرد.
  • مدیرانی که سازمانشان در بازارهای بنگاه به بنگاه فعالیت می‌کند، غیرمحتمل است که خرید واقعی محصولات را تجربه کنند.
  • حتی اگر آنها موقعیت خرید کالا یا برند «خود» را داشتند، دیدگاه آنها با زمانی که ارتباط یا احساسی نسبت به سازمان نداشتند، متفاوت می‌بود.
  • واقعیت تاسف‌آور این است که خیلی از سازمان‌ها در ایجاد شناخت از مشتریان خود کوتاهی می‌کنند.
  • برای ترغیب و ایجاد درک عمیق از مشتریان فعلی و آتی نیاز به روال منظمی است.
  • قسمتی از این روال منظم از تجزیه تجربه خرید به اجزای تشکیل‌دهنده آن به دست می‌آید.
  • برخی از نیازها را می‌توان به خوبی از طریق فعالیت‌های بازاریابی برانگیخت.
  • آگهی‌های تعطیلات برای یادآوری مشتریان به رزرو تعطیلات تابستانی طراحی می‌شوند؛ مثل تبلیغات بیمه‌ها که تجدید بیمه‌‌نامه‌ها را تحریک می‌کنند.
  • وقتی نیازی درک شد، مصرف‌کننده تصمیم می‌گیرد که چه اقدامی انجام دهد و گاهی نیاز اصلا به قدر کافی قوی نیست که واکنشی را برانگیزد.
  • اگر مصرف‌کننده تصمیم به اقدام بگیرد، ‌گام منطقی بعدی جست‌و‌جوی اطلاعات برای پشتیبانی از فرآیند خرید است.

تحمیل کالا توسط فروشنده

یکی از خطاهای فروش این است که در مقابل درخواست مشتری برای کالای که موجودی نداریم، به جای پوزش و دلجویی از او، سعی کنیم کالای دیگری را به مشتری تحمیل کنیم.

فروشندگانی که با بیان جملاتی مثل "این هم همان است، فرقی ندارد که و..."، به دنبال فروش کالایی دیگر به مشتری باشند، برای همیشه مشتری خود را از دست خواهند داد.

برگرفته از سایت nopardazco.net
  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا توسعه داده شده . توسط شرکت سان میکروسیستم (Sun Microsystem) است. که کاربردهایی هم در اینترنت دارد. برنامهنوسی آبجکت اورینتد (OoP) است که توانایی آن را دارد که از لحاظ نرمافزاری آن را توسعه دهیم. در OOP یک برنامه کامپیوتر با فکر باز و درست مطرح بود که باشد یک گروه از اشیا که با یکدیگر ارتباط دارند شکل (روش) دیگری برای بهتر شناختن جاوا این است که جاوا میتواند استفاده بشود برای درست کردن برنامه هایی که اجرا میشوند از صفحه های وب این برنامه ها نامیده میشوند Applets. جاوا چگونه کار می کند؟ شیوه کارکرد جاوا بسیار جالب است. در این زبان وقتی شما برنامه ای می نویسید و آنرا کامپایل می کنید، برنامة کامپایل شده مستقیما قابل اجرا نیست، نتیجة اجرای برنامه کدهای میانی است که به آنها «بایت کد» گفته می شود. بایت کدها توسط برنامه واسطه ای که به آن «ماشین مجازی جاوا» یا JVM گفته می شود روی سیستم عامل مورد نظر تطبیق داده شده و اجرا میشوند.
کار JVM تطبیق برنامه شما با محلی است که برنامه قرار است روی آن اجرا شود، بنابراین لازم نیست به اینکه برنامه تان قرار است کجا اجرا شود فکر کنید. این موضوع مسئولیت JVM است که قبلا آنرا روی سیستم خود نصب کرده اید. شکل زیر جزئیات بیشتری از عملکرد ماشین مجازی جاوا را نشان می دهد.

Java Program class HelloWorldApp public static void main(string [] args) (
System. out.printin("Hello world! ");

با جاوا چه نوع برنامه هایی می توان نوشت؟

زبان جاوا یک زبان همه منظوره است یعنی با استفاده از آن می توانید انواع بسیار مختلف و متنوعی از برنامه ها را بنویسید از برنامه های رومیزی که فقط روی یک کامپیوتر اجرا می شوند تا برنامه های وب و برنامه های توزیع شده، و حتی بازیهای کامپیوتری. از جاوا برای ارتباط با سخت افزار استفاده نمی شود، مثلا از جاوا برای ارتباط با پرینتر و اسکنر استفاده نمی شود زیرا وقتی صحبت سخت افزار به میان می آید نیازمند زبانی هستیم که بی واسطه بتواند با سیستم عامل یا حتی سخت افزار ارتباط برقرار کند. چون جاوا توسط
JVM اجرا می شود و JVM نیز خود توسط سیستم عامل اجرا می شود، ارتباط با سخت افزار از طریق جاوا خیلی منطقی نیست هرچند غیر ممکن نیز نیست. . در بازار کار بیشتر چه برنامه هایی تولید می شوند؟ در بازار کار از زبان جاوا بیشتر برای تولید برنامه های تحت وب و برنامه های توزیع شده استفاده می شود. برنامه های رومیزی سهم بسیار کمی از بازار جاوا را در اختیار دارند.

مایکروسافت هم محصولی بانام J++ بیرون داده بود که مشترکاتی با خانواده جاوا داشت. J++ دارای مفسری سازگار با ماشین مجازی جاوا برای اجرای بایت کد های جاوا بود. اما تفاوت اصلی در بخش interface و رابط کاربر آن بود. پایه دستورات تقریبا با جاوا برابر بود. مایکروسافت ابزار های مشکوکی در بخش interfacing و رابط کاربر آن اضافه کرده بود. منظورم استفاده از API های ویندوز بود. برای زمینه سازی .NET . که جای بحث دارد)) در کل جاوا و J++ اشتراکات زیادی زیادی در توابع کتابخانه ای شان داشتند مثلا : string , utilities , networking multithreading , math و غیره که واقعا برابر بودند. مایکروسافت برای مدت طولانی پشتیبانی از J++ را ادامه نداد بلکه پلتفرم وزبان جدیدی را معرفی کرد که بسیار شبیه به جاوا بود وآن .NET و #C بود. یکی از حضار از "استفان ویلد استروم" نویسنده بیزنس ویک در کنفرانس CeBIT نیویورک می پرسد : فکر میکنید کدام زبان برنامه نویسی در چند سال آینده بر سایر زبانها غالب خواهد بود؟ فکر کنم دو زبان برنامه نویسی عمده همچنان ++C و جاوا باقی بمانند. البته گرایشی به سمت #C هم وجود دارد که با جا افتادن دات نت وکاربرد بیشتر آن این گرایش قوی تر خواهد شد. اما هنوز فکر می کنم ++C و جاوا زبانهای برنامه نویسی اصلی باقی بمانند.

منبع: طراحی وب
  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت یکی از بهترین روش های معرفی وکلا و راهی برای شناختن بهتر آن ها می باشد. همچنین از این طریق می توانند اطلاعات حقوقی مربوط به وکالت را از طرق سایت در دسترس عموم مردم یا مخاطبان خود قرار دهند. شما باید کسب و کار خود را به خوبی مردم معرفی نمایید که انجام این کار با استفاده از یک سایت صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این که باید سایت وکالت به صورت حرفه ای و کاربرپسند باشد، بایستی طراحی سایت به صورت کاملا واکنش گرا باشد تا کاربران بتوانند به راحتی و از طریق هر دستگاهی (موبایل، تبلت و...) صفحات وب سایت شما را به آسانی پیشمایش نمایند.

سایت وکالت و حقوقی 

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت حقوقی سئو و بهینه سازی آن است که جهت افزایش مخاطب شما بایستی به صورت جدی روی آن کار شود. موفقیت وب سایت اینترنتی شما شما در گرو همین عوامل خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت وکلا

 وکلا می توانند بسیاری از فعالیت های خود را از طریق طراحی سایت وکلا از دنیای فیزیکی به دنیای مجازی انتقال دهند. پاسخ گویی به سوالات حقوقی و انجام مشاوره از جمله خدمات مهمی است که از این طریق امکان پذیر خواهند بود. قطعا در صورتی که بسیاری از فعالیت های وکیل به صورت اینترنتی انجام شود، او می تواند با دقت و سرعت بیشتری نسبت به وظایف خود عمل کند.

امکانات طراحی سایت وکلا

  • ایجاد قسمتی برای معرفی و سابقه کاری وکیل
  • ایجاد پنل کاربری با امکانات مختلف و اختصاصی
  • ایجاد بخش وبلاگ و خبر ها
  • طراحی درگاه پرداخت آنلاین
  • طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما
  • ایجاد امکانات اختصاصی مورد نیاز شما

طراحی سایت وکالت در تهران

بسیاری از افراد ساکن در شهر تهران ترجیح می دهند به جای مراجعه به مراکز حقوقی و وکیل ها سوالات خود را از طریق وب و بخش پشتیبانی سایت ها بپرسند و به همین جهت موفقیت کسب و کار ها در شهر تهران وابسته به بهینه سازی سایت ها در این شهر خواهد بود. ایجاد یک وب سایت مناسب در واقع می تواند یک بستر عالی برای فعالیت وکیل ها در دنیای مجازی باشد.

پس طراحی سایت وکالت در تهران یکی از بهترین روش های معرفی شما به بازدید کنندگان بوده و سبب افزایش اعتبار و اطمینان مردم به شما خواهد شد. طراحی اختصاصی قالب گرافیکی سایت و توجه به مباحث طراحی سایت حرفه ای از موارد مهمی است که باید آن ها را در نظر گرفت. از این رو شرکت نوپرداز با استفاده از تیمی هماهنگ و مجرب آماده ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان گرامی می باشد.

طراحی سایت حقوقی

 معمولا افراد مدت زمان زیادی را در فضای مجازی صرف یافتن پاسخ به سوالات حقوقی خود می کنند و گاهی دچار سردرگمی نیز می شوند. به همین جهت طراحی سایت حقوقی از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر امکانات و مزایای سایت حقوقی شما می توانید با ایجاد یک بخش وبلاگ بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود جذب نمایید.

استفاده از مطالب با کیفیت و جذاب از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که باید به آن ها توجه شود. همچنین توجه به مباحث رابطه کاربری و تجربه کاربری دیگر عاملی است که از گیج شدن مخاطبان سایت شما جلوگیری خواهد کرد. در ادامه به بررسی امکانات مختلف سایت های حقوقی می پردازیم.

ویژگی های طراحی سایت حقوقی

  • طراحی بخش خبر ها و وبلاگ سایت
  • امکان ایجاد درگاه بانکی برای پرداخت های آنلاین
  • امکان دانلود فایل های حقوقی
  • استفاده از یک پنل حرفه ای و آسان
  • طراحی کلیه امکانات اختصاصی 
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰


ساعت هوشمند

علاوه بر سامسونگ که تصمیم دارد جانشین ساعت هوشمند Gear S3 را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کند، حالا به‌ نظر می‌رسد ال‌جی هم قصد دارد در این زمینه دوباره توجهات را به سمت خود جلب کند. طبق گزارشی که روز گذشته منتشر شد، ال‌جی تا چند هفته‌ی آینده دو ساعت هوشمند جدید را معرفی می‌کند و هردوی این ساعت‌ها از پلتفرم Wear OS بهره می‌برند.

یکی از مدل‌ها احتمالا از نمایشگر ۱.۲ اینچی و تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ بهره می‌برد.

در ماه‌های مه و ژوئن، در اسناد «کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا» (FCC)، دو نام مربوط به ساعت‌های هوشمند ال‌جی رویت شد. در این اسناد، نام این مدل‌ها به‌ترتیب LM-W315 و LM-W319 ثبت شده است. طبق گزارش‌های مختلف، به نظر می‌رسد مدل W315 از نمایشگر ۱.۲ اینچی و تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ بهره می‌برد. همچنین به احتمال زیاد ۷۶۸ مگابایت حافظه رم در کنار ۴ گیگابایت حافظه داخلی در داخل این ساعت هوشمند تعبیه شده است. از دیگر مشخصه‌ها می‌توانیم به بهره‌گیری از استاندارد IP68 اشاره کنیم که این یعنی این ساعت می‌تواند تا سی دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد.

در همین زمینه می‌توانیم به گزارش جداگانه‌ای هم اشاره کنیم که در آن آمده ال‌جی قصد دارد یک ساعت هوشمند اسپرت و یک ساعت هوشمند استایل را روانه‌ی بازار کند. هیچ‌یک از این دو ساعت از سیم‌کارت، جی‌پی‌اس یا NFC پشیبانی نخواهند کرد. این دو گجت در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهند شد و قیمت آن‌ها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود.

منبع: Phone Arena

  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰

انتخاب بهترین هاست و خرید هاست مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که قصد راه‌اندازی سایت را دارند. در این مقاله قصد دارم به معرفی بهترین هاست های ایران در سال ۹۷ و مقایسه هاست های ایرانی بر اساس نظرات کاربران، تجربه کار با شرکت های هاستینگ های ایرانی و معیارهایی که برای خرید هاست مناسب دخیل هستند بپردازم. اگر به دنبال راهنمای خرید هاست هستید حتما پیش از این خرید این مقاله را به همراه نظراتی که در این پست ارسال شده است را مطالعه کنید.

بهترین هاست ایران و مقایسه هاست های ایرانی

برای اینکه بتونیم به مقایسه هاستینگ برتر ایران بپردازیم در نگاه اول باید شرکت‌های مطرح شده را شناسایی کنیم. اما وبسایت یا ابزار آنلاین برای سنجش بهترین هاست وجود ندارد. تنها آمار موجود شاید استفاده از سایت webhosting.info که اون هم گزینه مناسبی برای بررسی و مقایسه هاست‌های ایرانی در سال ۹۷ نخواهد بود.

چرا که در این وبسایت مقایسات انجام شده و معیاری که برای سنجش بهترین هاست ایران صورت گرفته بر اساس تعداد دامنه‌های ثبت شده است که اصلا معیار مناسب و خوبی برای انتخاب هاست خوب نیست. چرا که اصلی‌ترین موضوع در انتخاب یک هاست خوب کار کردن با اون و بررسی معیارهایی از جمله موارد زیر خواهند بود.

  • بررسی پشتیبانی و خدمات‌دهی به مشتریان
  • بررسی امنیت هاست
  • بررسی مشخصات سرور و بهره‌مندی از قدرت پردازش بالا
  • بررسی تعداد سایت‌های میزبانی شده بر روی هر سرور
  • بررسی آپ‌تایم بالای هاست و در دسترس بودن آن
  • انتخاب نوع هاست، لینوکس یا ویندوز
  • و…

در تصویر زیر آمار منتشر شده توسط وبسایت webhosting.info در تاریخ ۲۵ ماه مِی ۲۰۱۸ برابر با ۵ خرداد ۱۳۹۷ را مشاهده می‌کنید که در اون بهترین هاست های ایرانی بر اساس تعداد دامنه‌های ثبت شده نمایش داده شده‌اند.

مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران در سال 97

این آمار بر اساس تعداد دامنه ثبت شده در هر شرکت میزبانی صورت گرفته که مطمئنا هر شرکت هاستینگ میتونه با ترفندهایی مثل ارائه دامنه رایگان و کدهای تخفیف این آمار را به راحتی جابجا و در صدر لیست هاستینگ برتر ایران قرار بگیره. پس نمیشه آمار منتشر شده در این سایت رو به عنوان ملاکی برای رتبه بندی هاست های ایران در نظر گرفت و به انتخابی درست از هاست مناسب در ایران رسید.

مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران در سال 97

ویژگی‌های هاست خوب چیست؟

هر هاستی مناسب هر سایت نیست و باید حتما یک سری نیازهایی که برای سایت شما لازمه را این هاست در بالاترین سطح کیفی ممکن داشته باشد. بهترین هاست هاستی است که بتواند نیازهای یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا رایگان را به خوبی برطرف کرده و پاسخگوی کاربران و بازدیدکنندگان یک سایت باشد. برای خرید هاست خوب ۱۰ ویژگی مهم وجود داره که عبارتند از:

۱. فضای میزبانی هاست

مقدار فضای لازم در یک هاست که بتونید حجم مشخصی از فایل‌هایتان را در آن آپلود کنید فضای میزبانی می‌گویند. اگر برای یک هاست فضای میزبانی روی ۱۰ گیگ تعیین شده باشه میتونید تا ۱۰ گیگ انواع داده که شامل موارد زیر هستند روی این هاست قرار دهید.

  1. آپلود فایل در فایل منیجر هاست
  2. حجم استفاده شده برای دیتابیس
  3. حجم استفاده شده برای ایمیل هاست

۲. پهنای باند هاست

به مقدار ترافیک قابل مصرف در طول بازه زمانی یک ماهه پهنای باند هاست گفته میشود. در صورت مشخص شدن میزان پهنای باند در یک هاست اگر حد نصاب پهنای باند مصرفی را رد کنید هاست ساسپند شده و تا زمانی که وارد ماه بعد نشده باشید سایت از دسترس خارج خواهد شد. به عنوان مثال اگر پهنای باند هاست روی یک ترابایت تنظیم شده باشد در هر ماه مجاز هستید تا یک ترابایت داده را برای کاربران خود رد و بدل کنید و بعد از ان امکان استفاده از هاست را ندارید.

۳. پشتیبانی هاست و پاسخگویی

همواره کاربران نیاز دارند در هر ساعت از شبانه‌روز و از طریق راه‌های ارتباطی گوناگون مثل تیکت، ایمیل، تماس تلفنی، شبکه‌های اجتماعی، چت آنلاین و… جواب پرسش‌های خود را در رابطه با خرید هاست داشته باشند. بنابراین پشتیبانی مناسب هاست برای هر شرکت هاستینگ به هر میزان که در سطح بالاتری باشد و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد به عنوان یک ملاک مهم در انتخاب بهترین هاستینگ شناخته خواهد شد.

۴. پایداری و آنلاین بودن هاست

بهترین هاست هاستی است که دارای آپتایم بالایی بوده و همیشه در دسترس باشد. شاید از خود بپرسید که آپتایم هاست چیست؟

به میزان زمان آنلاین بودن هاست و در دسترس بودن یک هاست چه برای کاربران و چه برای موتورهای جستجو در طول ۳۶۵ روز، که به صورت درصدی بیان می‌شود آپتایم هاست می‌گویند. به عنوان نمونه هاستی که با آپتایم ۹۹٪ باشد، در طول یکسال یعنی ۳.۶ روز در دسترس نبوده است. پس برای خرید هاست خوب دقت کنید که شرکت هاستینگ از آپتایم بالایی برخوردار باشد. البته صرفا در دسترس بودن هاست مطرح نیست، بلکه مفسرهای هاست که شامل پایگاه داده هاست، DNS هاست، http هاست و… نیز هستند باید در دسترس باشند.

بررسی رایگان آپتایم سایت

۵. امنیت بالای هاست

برای اینکه حریم خصوصی سایت‌ها و در راس آنها کاربران یک سایت حفظ شده و از هر گونه هک و سوءاستفاده از هاست جلوگیری گردد امنیت هاست یکی از مهم‌ترین مسائل در خرید هاست مناسب است. امنیت یک هاست می‌تواند توسط منابع سخت افزاری، نرم افزاری، کانفیگ مناسب و… صورت گیرد تا هیچ راه نفوذ و حمله‌ای چه بر روی سرور و چه هاست صورت نگیرد.

۶. سرعت پردازش بالای هاست

یک هاست خوب هاستی است که دارای سرعت پردازش بالایی باشد تا زمانی که بازدیدکنندگان یک سایت به صورت یکباره افزایش یافت با کاهش منابع مواجه نشود. سرعت پردازش در سایت به عوامل نرم افزاری و سخت افزاری وابسته است تا با کانفیگ صحیح بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی بازدیدکننده باشد.

۷. داشتن منابع سخت افزاری و نرم افزاری به‌روز

داشتن منابع سخت افزاری و نرم افزاری به‌روز نه تنها باعث افزایش سرعت، امنیت، پردازش و… هاست می‌شود، بلکه امکان سازگاری با انواع سایت سازها و رفع نیازهای کاربران را هم فراهم می‌کند. منابع هاست باید به گونه‌ای باشند که اگر یکی از سایت‌های میزبانی شده مصرف بیشتری داشت خللی در سایر سایت‌ها ایجاد نکند. منابع باید به صورت عادلانه بین سایر سایت‌ها تقسیم شود. به طوری که نه تنها سایت‌ها روی یکدیگر تاثیر منفی نداشته باشند، بلکه هر سایت مکمل سایت دیگر عمل نماید.

۸. قیمت گذاری منصفانه و رقابتی شرکت‌های هاستینگ

بهترین شرکت هاستینگ شرکتی است که از لحاظ قیمت گذاری بر اساس مشخصات و میزان منابعی که در اختیار هر سایت میگذارد به صورت منصفانه عمل کند. اینکه یک شرکت هاستینگ بخواهد با هزینه بالا منابع مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار ندهد چنین شرکتی را نمیتوان به عنوان بهترین شرکت هاست ایران در نظر گرفت.

دیده شده برخی شرکت‌های هاستینگ مطرح اقدام به تخریب یکدیگر کرده و رقابت سالمی را دنبال نمی‌کنند. به عنوان مثال اینکه شرکتی مثل ریسلو برای چندمین بار کشور ایران را تحریم کند و یک هاستینگ مطرح از این موقعیت سوء استفاده کرده و با ارسال ایمیل به مشتریان و سایر وبمستران سعی در این کند که دامنه‌های آنها را به بهانه از دست دادن دامنه به شرکت خود منتقل کند هیچ نشانی از رقابت سالم در این بین وجود ندارد.

۹. داشتن اعتبار و اصالت شرکت هاستینگ

بهترین هاستینگ ایران در یک مجموعه دارای اصالت و اعتبار میزبانی شده باشد. برای خرید هاست خوب باید دقت داشته باشید که با داشتن شناخت از شرکت مذکور بتوانید در صورتی که مشکل دعوی و حقوقی برای شما رخ داد مشکل را به راحتی برطرف کنید، نه اینکه نشانی و آدرسی از میزبانی خود نداشته باشید و یکباره تمامی زحمات شما دود هوا شود.

۱۰. ارائه گواهینامه امنیتی SSL

استفاده از گواهینامه امنیتی SSL یا همان پروتکل امن HTTPS این روزها در بین وبسایت‌ها فراگیر شده و به همین دلیل شرکت های هاستینگ در تلاش هستند تا امکان استفاده از SSL در سایت را برای کاربران خود فراهم کنند. که امروزه استفاده از پروتکل امن Let’s Encrypt از سوی میزبانی‌های وب به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.


هاست برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران

و اما هاستینگ برتر ایران در سال ۹۷ کیست؟

شرکت‌های هاستینگ بسیار زیادی در ایران وجود دارند که هر کدوم تونستند بر اساس بازخوردهای دریافتی کاربران مشتریان بالقوه خود را به دست آورده و به عنوان بهترین شرکت هاستینگ ایران شناخته شوند.

هاست برتر ایران در سال ۹۷ و شرکتی که بتونه به عنوان بهترین هاستینگ نام بگیره باید بر اساس سرویس‌دهی که در زمینه پشتیبانی هاست و ارائه سرور قدرتمند ارائه میده در کنارش از قیمت مناسب و رقابتی استفاده بکنه.

در این مقاله به رتبه بندی هاستینگ های ایران و مقایسه هاست های ایرانی بر اساس تجربه شخصی و معرفی دوستانم می‌پردازم که عبارتند از:

  • میهن وب‌هاست: انتخاب به دلیل دارا بودن بیشترین تعداد مشتری و سرویس‌های ارزان قیمت
  • میزبان‌فا: انتخاب به دلیل ارائه هاست شگفت‌انگیز با دامنه بین‌المللی رایگان، قالب رایگان و هم‌چنین هاست ۳۰ روزه رایگان و قیمت‌های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله
  • هاست دی‌ال: انتخاب شده به دلیل ارائه سرویس به سایت‌های پربازدید
  • نت افراز: انتخاب به دلیل ارائه سرویس‌هایی با حجم بالا، کیفیت و قیمت مناسب
  • ایران سرور: انتخاب به دلیل تنوع در نوع سرویس‌دهی و تمرکز بر روی سرور اختصاصی و مجازی
  • برتینا: انتخاب به دلیل یک مجموعه بزرگ، قدیمی و شناخته شده

هاست برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران

نقد و بررسی شرکت میهن وب‌هاست

شرکت میهن وب هاست که با دامنه www.Mihanwebhost.com در حال سرویس دهی در زمینه میزبانی وب است به واسطه دارا بودن بیشترین تعداد مشتری تونسته نام و نشان مناسبی را ازآن خود کند. از شاخصه‌های میهن وب هاست که باعث شده کاربران بیشتری به سمت آن بروند ارائه هاست‌های گوناگون و متنوع با هر نوع سلیقه‌ای است.

البته در نظر داشته باشید که میهن وب‌هاست مناسب سایت‌هایی با مصرف منابع بسیار بالا نیست. چرا که اگر برای یک سایت پر ترافیک سرویسی خریداری کنید مدام با افت سرعت و حتی داون شدن سرویس مواجه خواهید شد. اما در کل برای سایت‌هایی که ترافیک کمی دارند و یک هاست اشتراکی نیازهاشون را برطرف می‌کنه گزینه مناسبی است.

مزایا هاست میهن وب هاست:

  • قیمت گذاری مناسب برای سایت‌های عادی و دارای بازدید کم
  • پشتیبانی سریع

معایب هاست میهن وب هاست:

  • ارائه هاست با فضای کم
  • ارائه هاست با پهنای باند نامحدود
  • مناسب نبودن برای سایت‌های پر ترافیک

خرید هاست میهن وب هاست

بهترین هاست ایران و مقایسه برترین شرکت‌های هاستینگ ایران

نقد و بررسی شرکت میزبان‌فا

شرکت میزبان‌فا که با دامنه www.mizbanfa.net در حال سرویس‌دهی در زمینه میزبانی وب است جزو اون دسته از شرکت‌هایی هستش که با یک برنامه دقیق و اصولی روز به روز در حال پیشرفت و گرفتن نام و نشان مناسبی است. در کنار سرویس‌های هاستینگ قدرتمندی که میزبان‌فا ارائه میده باعث شده تا بیشترین رضایت کافی را از مشتریان خودش کسب کنه به طوری که خود من بیش از یکسالی هست که از سرویس‌دهی این شرکت استفاده می‌کنم.

یکی از ویژگی‌های شرکت میزبان‌فا ارائه هاست رایگان به مدت ۳۰ روز است که می‌تونید به عنوان یک گزینه برای تست سرویس‌دهی این شرکت از لحاظ پشتیبانی و خدمات‌دهی مشتریان، بررسی قدرت پردازش سرور و… در این مدت زمان استفاده کنید و بعد از دریافت رضایت کافی به راحتی پلن خود را ارتقا دهید.

بک‌آپ گیری و ارائه نسخه پشتیبان در سه لایه از چند دیتاسنتر مختلف هم از ویژگی‌های بارز این شرکت است. مثل خیلی از افراد دیگه اگر دغدغه شما بابت بک‌آپ گرفتن از سایتتون آسوده خاطر نیست و نگران از دست دادن اطلاعات سایت از این بابت هستید میزبان‌فا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای روشن‌تر شدن این موضوع می‌تونید مقاله آیا اطلاعات وب سایت ها بر روی هاست اروپا در خطر تحریم است؟ را مطالعه کنید.

تنوع سرویس‌دهی و ارائه هاست‌های گوناگون همچون هاست مخصوص وردپرس که یک تکنولوژی انحصاری در ایران محسوب شده به همراه ارائه هاست شگفت‌انگیز وردپرس هم گزینه مناسب‌تری خواهد بود. چرا که ضمن استفاده از یک هاست مناسب از خدمات بیشتری همچون ارائه دامنه رایگان، ارائه قالب رایگان و دسترسی به هاستی با قدرت پردازش بالاتر دسترسی خواهید داشت.

مزایا هاست میزبان‌فا:

  • ارائه هاست مخصوص وردپرس برای اولین بار در ایران
  • ارائه هاست با حجم بالا
  • ارائه هاست رایگان برای تست به صورت یک ماهه
  • پشتیبانی عالی
  • قیمت گذاری عالی

معایب هاست میزبان‌فا:

  • NONE 😀

خرید هاست میزبان‌فا

بهترین شرکت هاست ایران

نقد و بررسی هاست دی‌ال

میزبانی وب هاست دی‌ال که با دامنه www.hostdl.com در حال سرویس‌دهی در زمینه میزبانی وب است صرفا مناسب سایت‌های پر ترافیک است که دارای بازدید بالایی هستند و به عبارت دیگر یک وبسایت حرفه‌ای دارند. این سرویس میزبانی به عنوان قدرتمندترین میزبانی وب می‌باشد که سرویس دهی آن عمومی نبوده و ابتدا باید بعد از ثبت نام در این سایت آدرس دامنه خود را معرفی کنید تا سایت شما بررسی شده و در صورتی که شرایط میزبانی وب سایت شما در این میزبانی وب امکان پذیر بود هاست را به شما اختصاص دهند.

این وبسایت میزبانی وب سایت‌های بزرگی مثل سافت۹۸، نمناک، سرزمین دانلود، شبکه اجتماعی فیس نما و… را بر عهده دارد که هر یک از این سایت‌ها دارای ترافیک بسیار بالایی در ایران هستند. اگر به دنبال این هستید تا از نوع پشتیبانی و خدماتی که این سرویس میزبانی ارائه میدهد مطلع شوید کافیست تا بازخوردهای ارسالی مشتریان آن را در صفحه نظرات مشتریان مطالعه کنید.

مزایا هاست دی‌ال:

  • ارائه فضای بالا
  • پهنای باند بالای هاست

معایب هاست دی‌ال:

  • عدم میزبانی هر وبسایت

خرید هاست HostDL

مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران

نقد و بررسی شرکت نت افراز

شرکت نت افراز که با دامنه www.netafraz.com در حال سرویس دهی در زمینه میزبانی وب است به واسطه ارائه سرویس‌هایی با حجم بالا و قیمت پایین تونسته تا جزو لیست مقایسه بهترین شرکت هاستینگ ایران قرار بگیرد.

ارائه دامنه رایگان و همچنین قیمت پایین در دامنه IR. از عوامل پیشرفت این شرکت بود که تونست مشتریان زیادی را جذب خودش کند. هرچند که مشکلاتی توسط پلیس آلمان در چندماه اخیر برای سرور این شرکت پیش اومد و تا دو ماه سایت‌های میزبانی شده روی هوا بودند اما نهایتا موفق شدند تا این مشکلات را مرتفع کرده و کاربران خودشون را در حد مطلوبی حفظ کنند.

مزایا هاست نت افراز:

  • ارائه دامنه رایگان و کدهای تخفیف متنوع
  • ارائه هاست با حجم بالا
  • ارائه هاست با پهنای باند مناسب

معایب هاست نت افراز:

  • عدم ارائه هاست با کنترل پنل سی‌پنل

خرید هاست نت‌افراز

مقایسه هاست های ایرانی و رتبه بندی هاستینگ های ایران

نقد و بررسی شرکت ایران سرور

شرکت ایران سرور که با دامنه www.iranserver.com در حال سرویس دهی در زمینه میزبانی وب است به واسطه ارائه سرویس‌های متنوع دیگری در زمینه ارائه گواهینامه‌های امنیتی(SSL) و انواع کارت‌های اعتباری تونسته تا طیف وسیعی از مشتریان را به خود جذب کند. همونطور که از نام این شرکت مشخص است بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه سرور اختصاصی و مجازی گذاشته است.

قیمت‌های ارائه شده در ایران سرور متفاوت بوده و در پلن‌های گوناگونی از انواع دیتاسنترهای آلمان، فرانسه، ایران، کانادا، آمریکا و… ارائه میشه که نیاز شما را برای یک سرور اختصاصی و مجازی بر اساس وضعیت اقتصادی شما مرتفع خواهد کرد.

مزایا هاست ایران سرور:

  • ارائه هاست مخصوص برای سیستم‌های وردپرس، جوملا و پرستاشاپ
  • ارائه هاست ابری
  • ارائه سرویس‌های امنیتی و خدمات مالی

معایب هاست ایران سرور:

  • قیمت گذاری بالای سرویس‌ها

خرید هاست ایران سرور

بهترین هاست ایران و رتبه بندی هاستینگ های ایران

نقد و بررسی شرکت برتینا

شرکت برتینا که با دامنه www.Bertina.ir در حال سرویس دهی در زمینه میزبانی وب است به واسطه ارائه سرویس‌های با کیفیت بالا و قیمت نسبتا بالا معروف است که از زمان فعالیت اون مدت زمان بیشتری می‌گذره و در بین وبسایت‌های معرفی شده جزو اولین‌ها است.

این شرکت علاوه بر خدمات میزبانی وب به ارائه سرویس‌های دیگه همچون SSL و تبلیغات گوگل Adwords و… فعالیت داره که می‌تونید از سایر سرویس‌هاش استفاده کنید. درست همزمان با نت‌افراز هم مشکلاتی در سرور آلمان این شرکت پیش اومد که توسط پلیس آلمان جمع آوری شدند. اما اتفاق در برتینا تلخ بود و باعث از دست رفتن کامل سایت‌های میزبانی شده روی این سرور شد.

مزایا هاست برتینا:

  • بهینه‌سازی هاست برای سیستم‌های جوملا و وردپرس
  • ارائه سایر خدمات همچون SSl و تبلیغات گوگل

معایب هاست برتینا:

  • قیمت بالای سرویس‌ها
  • فضای میزبانی کم
  • پهنای باند کم

خرید هاست برتینا


بهترین هاست وردپرس

اگر در وبسایت خود از سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس استفاده می‌کنید و قصد خرید هاست وردپرس را دارید، حتما سعی کنید از هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید. شاید از خودتون بپرسید که:

هاست وردپرس چیست؟ و کدام یک از شرکت‌های هاستینگ هاست وردپرس ارائه می‌دهند؟

همونطور که می‌دونید سایت‌های وردپرسی به منابع بالایی برای پردازش اطلاعات نیاز دارند و اگر در یک سایت وردپرسی از هاست مناسب وردپرس استفاده نشده باشه مدام با کندی سرعت و مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد. بنابراین لازم است از یک هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید تا از منابع سخت افزاری و نرم افزاری بالایی برخوردار بوده و پاسخگوی نیاز شما باشد. این منابع بیشتر شامل پردازنده و استفاده از انواع نرم‌افزارهایی همچون مفسرهای وب‌سایت هستند که همگی با قرار گرفتن در کنار هم می‌توانند یک هاست مناسب وردپرس ایجاد کنند تا سایت وردپرسی شما به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان ممکن لود و بارگزاری شود.

پیشنهاد من استفاده از هاست وردپرس میزبان‌فا می‌باشد که تا به حال به چندین نفر که سایت وردپرسی راه‌اندازی کرده‌اند پیشنهاد کرده‌ام و آنها نیز کاملا از خرید هاست وردپرس خود راضی هستند. با استفاده از هاست وردپرس میزبان‌فا می‌توانید از به‌روزترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارها استفاده کنید و از آنجایی که تعداد سایت میزبانی شده بر روی هر سرور نهایتا ۱۰ سایت می‌باشد می‌توانید از بیشترین منابع مورد نیاز برای یک هاست استفاده کنید. همچنین فضا و پهنای باند ارائه شده در هاست مخصوص وردپرس کاملا مناسب یک سایت وردپرسی بوده و با اتصال هاست وردپرس به کش سرور که بعد از خرید هاست از میزبان‌فا در قالب یک تیکت اطلاعات ورود به وردپرس از شما درخواست شده و کارهای اتصال هاست وردپرس به کش سرور توسط این شرکت صورت می‌گیرد بعد از اتصال می‌توانید سرعت سایت را یک پله بالاتر از قبل قرار داده و از نهایت سرعت برخوردار شوید.

جمع‌بندی نهایی

بررسی انجام شده در این مقاله برای رتبه بندی هاستینگ های ایران در سال ۹۷ بر اساس تجربیات شخصی و بازخوردهای ارسالی دوستان در بخش نظرات انجام گرفته و به صورت دوره‌ای به‌روزرسانی می‌گردد. به همین دلیل توصیه می‌کنم اگر قصد خرید از هر یک از شرکت‌های فوق را دارید بررسی دقیق‌تری بر اساس معیارها و ویژگی‌های یک هاست مناسب که معرفی کردم انجام داده و از بخش نظرات همین نوشته هم برای خرید هاست مناسب استفاده کنید.

علاوه بر این اگر قصد استفاده از خدمات شرکت‌هایی که معرفی شدند دارید پیش از هر چیزی با بخش فروش این شرکت‌ها مکاتبه کنید تا بتونید به یک انتخاب صحیح‌تری برسید. این مقاله صرفا یک نقد و بررسی شخصی از بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران بوده است.

بنابراین از شما می‌خوام تا با ارائه تجربیات خودتون از بخش دیدگاه‌ها که با میزبانی‌های مختلف به دست آوردید دوستان وبمستر خودتون را برای خرید بهترین هاست راهنمایی کرده و به رتبه بندی هاستینگ های ایران بپردازید; چرا که هیچ چیزی بهتر از تجربه کار با هاستینگ‌های ایرانی نمیتونه به عنوان یک مسیر راه برای انتخاب هاستینگ برتر ایران باشه.

  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰

آفتاب‌‌نیوز :

 علی جنتی روز دوشنبه در مورد برخورد با بی اخلاقی برخی سایت های خبری و سایت هایی که بیشتر شبیه شبنامه هستند و هویت آن ها نامشخص است، گفت: آنچه که ما در حال حاضر دنبال می کنیم، این است که سایت خبری که مجوز ندارد، برای اخذ مجوز اقدام کند. 

به گفته وی این گونه سایت ها باید دقیقا مانند ناشران و چاپخانه هایی که نشریه یا کتابی را چاپ و منتشر می کنند، از پیش مجوز لازم را اخذ کنند و لذا سایت ها هم مشمول قانون مطبوعات بوده و نظارت لازم بر سایت ها نیز همانند این حوزه صورت می گیرد.

رییس هیات نظارت بر مطبوعات اضافه کرد: در چند ماه گذشته تعداد قابل توجهی از مسئولان سایت ها، به سامانه مربوطه اخذ مجوز، مراجعه و نسبت به ثبت سایت خود در آن سامانه اقدام کرده اند. با این وجود هنوز بخش عظیمی از سایت های خبری فعالیت می کنند که اینها دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات نیستند که چنانچه در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوز اقدام نکنند، ما آنها را برای برخورد قانونی، به وزارت ارتباطات معرفی می کنیم و فهرست اسامی آنها به اطلاع مسئولان مربوطه جهت اعمال قانون، خواهد رسید. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در عین حال تصریح کرد: این سایت ها پس از آنکه مجوز فعالیت را دریافت کردند، تحت شمول قانون مطبوعات قرار می گیرند و مرتباً رصد خواهند شد و همانند سایر رسانه ها چنانچه مرتکب تخلفی شوند، مطابق قانون با آنها برخورد می شود.

جنتی همچنین در خصوص نحوه ورود خبرنگاری از یک رسانه رژیم صهیونیستی (یدیعویت ـ آهارونوت) به ایران و انتشار گزارش هایی از کشورمان در رسانه اش، با تاکید بر اینکه وی مجوزی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فعالیت خود نداشته است، تاکید کرد: دغلی که آنها به کار برده اند، این بوده که نامبرده به عنوان توریست به ایران آمده است.

وی خاطرنشان کرد که البته ما یک کمیته سه نفره داریم که تقاضای خبرنگاران خارجی غیرمقیم را برای سفر به ایران جهت انجام کارهای خبری بررسی می کند و مثلاً به آنها اجازه می دهد که به ایران بیایند و مدت زمان اقامت آنها را هم در کشور مشخص می کند.

جنتی اضافه کرد: این فرد بعدا از اینکه از ایران خارج شده، مشخص شده که خبرنگار یک روزنامه اسرائیلی بوده و اتفاقاً برای کار خبری هم به کشورمان سفر کرده و نه جهانگردی.

به گزارش ایرنا از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،پیش تر مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های خارجی وزارت ارشاد توضیح داده بود: وقتی خبرنگاری می خواهد به ایران بیاید، باید به عنوان «PRESS» مجوز فعالیت را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند و به همین منظور متقاضی به سفارتخانه کشورمان در کشور متبوعش می رود و این مسئله را که من یک فرد رسانه ای هستم، عنوان می کند و این موضوع در چرخه پیگیری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هماهنگی با وزارت امور خارجه قرار می گیرد. به این ترتیب او از ما کارت خبرنگاری می گیرد و مجوز فعالیت به مدت روزهای اقامتش و یا زمانی که خود او درخواست کرده، به او داده می شود. فرد یاد شده اصلاً به عنوان خبرنگار به ایران نیامده بلکه به عنوان توریست وارد کشورمان شده است.

وی افزود: با این وجود ما در حال پیگیری این موضوع هستیم که آیا او ویزایش را در سفارتخانه گرفته یا در فرودگاه به او تحویل شده است. این فرد شهروند آمریکا بوده و پاسپورتش هم متعلق به ایالات متحده است. علی رغم این مسائل ما در حال بررسی موضوع هستیم. البته با توجه به این که ویزای او توریستی بوده و نه خبرنگاری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم به موضوع ورود خواهد کرد تا ابعاد مسئله روشن و ابهامات برطرف شود.
  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰

امروزه داشتن یک وب سایت برای توسعه کسب و کار، یک امر ضروری است. با گسترش خرید و فروش های اینترنتی و داغ شدن بازار وب سایت ها، داشتن یک وب سایت برای پیشرفت حوزه ی کاری یک اقدام لازم و ضروری است. به همین دلیل طراحی وب سایت پاسداران تهران با استفاده از برنامه نویس ها و طراحان و سئو کاران حرفه ای شرکت طراحی سایت نوپرداز، آماده پذیرش سفارشات طراحی سایت از سوی شما مشتریان عزیز می باشد.

طراحی سایت با قابلیت ها و ظرفیت های بالا، در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و هم چنین پشتیبانی تمام وقت پروژه ها از خصوصیات شرکت طراحی وب سایت ما می باشد. پشتیبانی های لازم پس از اتمام طراحی سایت، که یکی از عوامل مهم و تأثیر گذار برای کاربران و بازدید کنندگان است، به خوبی ارائه می شوند تا در صورتی که مشکل یا مسئله ای در زمینه های مختلف پیش آمد بتوانید از خدمات این شرکت به نحو احسن بهره مند شوید.

طراحی سایت حرفه ای در پاسداران

خدماتی که در این شرکت طراحی ارائه می شوند، در سراسر کشور قابل دسترسی هستند و محدودیت زمانی و مکانی ندارند. بهترین سئو و بهینه سازی وب سایت مطابق آخرین الگوریتم های گوگل، توسط سئو کاران متخصص در این شرکت طراحی سایت انجام می شود. سئو و بهینه سازی وب سایت یک امر دائمی است و تنها مربوط به زمان طراحی یا یک مقطع خاص نمی شود. چنانچه به بهینه سازی و سئو در سایت برای مدت کوتاهی هم توجه نشود، رتبه ی وب سایت به طور قابل ملاحظه ای در نتایج گوگل افت خواهد کرد. لذا توجه به سئو و بهینه سازی در وب سایت، بسیار مهم است و نیاز به توجه دائمی دارد که این شرکت، بهترین سئو را به مشتریان به صورت دائم ارائه می دهد.

پاسداران تهران 

شرکت طراحی وب سایت در پاسداران

برای طراحی یک وب سایت، قبل از هر اقدامی باید انتظارات خود را از وب سایت مورد نظر مشخص کنید و ویژگی هایی را که وب سایتتان باید داشته باشد را تعیین کنید. شرکت طراحی سایت پاسداران تهران به شما مشتریان این فرصت را می دهد تا قبل از طراحی سایت، در زمینه ویژگی هایی که یک وب سایت خوب باید داشته باشد، با متخصصان به مشورت بپردازید و یک سایت خوب و ویژه را برای خود داشته باشید.

 در هنگام سفارش طراحی وب سایت، برای موظف کردن طراح به عملی کردن خواسته هایتان، همه ی جزییات وب سایت خود را به طور دقیق در یک قرار داد به ثبت رسانید.ما سعی داریم تا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما ارائه نماییم.

شرکت طراحی سایت پاسداران، سفارشات طراحی سایت در رابطه با چگونگی انجام پروژه و همه ی ویژگی ها و امکاناتی که سایت مورد نظر باید داشته باشد را طی قراردادی به ثبت می رساند. شما مشتریان عزیز می توانید همه ی قابلیت های مورد نظر خود را با گرافیست و برنامه نویس وب سایت خود در میان گذارید و تمامی ویژگی ها را در قرار داد به ثبت رسانید.

  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰

امروزه افرادی هستند که فایل های ذخیره شده ی زیادی دارند که می توانند از این حجم فایل ذخیره شده خود کسب درامد کنند. فایل های ارزشمند زیادی که گاها از خاطر خود فرد هم پاک شده اند ولی در حافظه دستگاه وجود دارند. با راه اندازی یک سایت فروش آنلاین فایل، می توان از این فایل های ارزشمند، کسب درامد کرد. ارزش تک تک این فایل ها، را با طراحی یک وب سایت فروش آنلاین فایل، می توان دوباره احیا کرد. فایل های زیادی از جمله مجموعه تصاویر، کتاب های الکترونیکی، پروژه های دانشجویی و ... را می توان در سایت فروش آنلاین فایل قرار داد و یک کسب و کار راه اندازی کرد. در ادامه به معرفی بخش های مختلف سایت در طراحی سایت فروش آنلاین فایل می پردازیم.

بخش های مختلف سایت فروش آنلاین فایل 

وب سایت های فروش انلاین فایل، بنا به سلیقه ها و سفارشات مختلف، دارای قسمت ها یا ویژگی های مختلفی هستند که به طور کلی به دو بخش قسمت ها یا ویژگی های اصلی و فرعی تقسیم بندی می شوند. قسمت های فرعی آن، بخش هایی هستند که صاحبان سایت، هنگام طراحی سایت سفارش می دهند و شخصی سازی می کنند اما قسمت های اصلی یک وب سایت فروش آنلاین فایل و یا ویژگی های اصلی آن شامل موارد زیر است :

1 -بخش جستجوی سریع هر فایل. 2 - بخش لیست فایل ها با قابلیت دسته بندی فایل ها بر مبنای گروه، قیمت هر فایل، تاریخ انتشار و ... . 3 - بخش عضویت سریع کاربران. 4 - ارایه لینک دانلود مجزا برای هر کاربر برای محفوظ ماندن قابلیت فروش فایل تنها برای یک خریدار. 5 - امکان اتصال به درگاه پرداخت شتاب یا درگاه واسط.

دانلود سریع سایت در عین بالا بودن حجم سایت، امنیت سایت و پرداخت های ایمن در سایت، از جمله موارد فنی در طراحی سایت های فروش آنلاین هستند که ضامن اعتبار و استفاده بیشتر کاربران است.

بخش های سایت فروش فایل 

نحوه طراحی سایت فروش فایل

برای طراحی یک سایت فروش آنلاین فایل، رعایت نکات زیر از اهمیت بالایی برخوردار است:

  • در ابتدا باید در سایت فروش آنلاین فایل، در قسمتی به نام " درباره ی ما "، اطلاعات کامل از جمله اطلاعاتی درباره فعالیت، مجوز های کسب و کار اینترنتی و نماد های الکترونیکی اعتماد و اطلاعات تماس جهت معرفی  قرار داده شود.
  • در قدم بعدی در طراحی سایت فروش آنلاین، باید به طبقه بندی فایل ها از جمله فایل های متنی و مولتی مدیا پرداخته شود. علاوه بر این،‌ درکنار هر فایلی باید توضیحاتی در مورد محتوای فایل و مواردی مثل گروه سنی، کیفیت، میزان استقبال، امتیازات ویژه و … برای راهنمایی کاربران ارائه گردد.
  • بخش بعدی که در سایت فروش آنلاین وب باید وجود داشته باشد، بخش عضویت است که کاربران توسط آن بتوانند ثبت نام کنند و حساب کاربری ایجاد کنند و در نهایت خرید راحت تری داشته باشند. به علاوه با ثبت نام در سایت، باید امکان ارسال ایمیل و اس ام اس برای اطلاع از خریدها و پرداخت ها وجود داشته باشد.
  • بخش پرداخت الکترونیکی هم بخش دیگری است که باید در طراحی سایت فروش آنلاین فایل پیاده سازی شود. همچنین بخش پشتیبانی هم به منظور پشتیبانی از کاربران در هنگام بروز مشکلات احتمالی راه اندازی می شود.
  • در طراحی سایت فروش آنلاین فایل، برای معرفی فایل های جدید و پیشنهادی مدیران، باید بخشی هم برای رتبه بندی پرفروش ترین ها، پرکاربردترین ها، برترین ها و … در نظر گرفته شود.
  • یکی از ضروری ترین بخش ها نیز بخش نظرسنجی است که برای آگاهی از سلیقه کاربران، بسیار مفید است. این موجب استفاده از نظرات و کاهش نقاط ضعف سایت می شود.
  • آخرین بخش هم بخش جستجو است که باید امکان جستجو بر اساس نام، نوع، قیمت و … را برای کاربران فراهم کند.

صفحات مختلف سایت فروش آنلاین فایل

به طور کلی صفحاتی را که یک سایت فروش آنلاین فایل باید داشته باشد شامل زیر است :

  • صفحه درباره ما
  • صفحه دسته بندی
  • صفحه عضویت
  • صفحه پرداخت الکترونیکی
  • صفحه پشتیبانی
  • صفحه رتبه بندی
  • صفحه نظرسنجی
  • صفحه جستجو

جستجو در سایت فروش آنلاین فایل

افراد زیادی هستند که فایل هایی را در حافظه ها و هاردهای خود دارند اما فرصت گشتن به دنبال آن ها را ندارند و برای راحتی کارشان حتی حاضر به پرداخت پول برای به دست آوردن فایل مورد نظرشان هستند. با قرار دادن بخش جستجو پیشرفته در سایت فروش آنلاین فایل، می توان این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا در کم ترین زمان ممکن، فایل مورد نظرشان را پیدا کنند. 

جستجو در سایت فروشگاهی 

اخبار و مقالات در سایت فروش آنلاین فایل

برای بالا بردن رتبه سایت در موتور های جستجو، می توان اخبار و مقالات را هم در سایت فروش آنلاین فایل قرار داد تا به راحتی مطالب و محتوای سایت در اختیار کاربران قرار گیرد و فروش فایل ها بیشتر شود. سعی کنید از اخبار و مقالات جذاب و کاربرپسند استفاده نمایید تا کاربران بیشتری جذب فروشگاه شما شوند.

تبلیغات در سایت فروش آنلاین فایل

برای افزایش درامد در سایت فروش آنلاین فایل، می توان بخشی را هم در سایت به عنوان تبلیغات اختصاص داد تا با اخذ آگهی تبلیغات از آگهی دهندگان، به کسب و کار رونق بخشید. البته این مورد نیاز به این دارد که سایت فروش آنلاین فایل، بازدیدکننده زیادی را داشته باشد و رتبه سایت در موتور های جستجو بالا باشد. آگهی دهندگان به دنبال این هستند که بنرهای تبلیغاتی خود را در سایت هایی قرار دهند که بازدید کننده ی بیشتری دارد تا آگهی آن ها بیشتر در معرض دید بازدید کنندگان قرار گیرد.

قابلیت های سایت فروش آنلاین فایل

برخی از قابلیت هایی که طراحی یک سایت فروش آنلاین فایل باید داشته باشد،‌ عبارتند از :

1- ایجاد صفحه ویژه و منحصر به فرد فروشنده فایل.

2 - طراحی و پیاده سازی کامل بخش حسابداری و دریافت و پرداخت پورسانت ها.

3 - طراحی مکانیزم جستجوی فوق پیشرفته برای راحت تر پیدا نمودن فایل ها.

4 - پیاده سازی امنیت کامل برای اینکه بدون واریز وجه فایلی دانلود نشود.

5 - طراحی بخش آخرین فایل ها و یا بهترین فایل هایی که کاربران زیاد آنها را خریداری نموده اند.

6 - طراحی و پیاده سازی مکانیزم کامل فروشگاهی در سایت فروش فایل.

7 - راه اندازی چند درگاه بانکی.

8 - طراحی و پیاده سازی مکانیزم تبلیغاتی که بتوانید از وب سایت کسب درآمد نمایید. 

کسب درآمد از طراحی سایت فروش فایل آنلاین

حجم کم و دسترسی آسان به حافظه های کامپیوتری و قابلیت ذخیره انواع فایل ها و اطلاعات بر روی آنها، سبب شده است که از این نوع حافظه ها، استفاده بسیار زیادی شود و استفاده از کتابها و نوارهای پخش، بسیار کم رنگ شود. این اطلاعات ذخیره شده، با استفاده از کدبندی، بر روی کامپیوتر خوانده می شوند. با استفاده از طراحی سایت فروش فایل آنلاین، می توان این فایل ها و اطلاعات ارزشمند را به فروش گذاشت و درآمدزایی کرد. به این ترتیب ما در این مقاله اطلاعاتی را درباره ی این کسب و کار جدید آوردیم تا شما هم بتوانید از این روش کسب درآمد کنید.

  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰

امروزه شاهد این هستیم که روز به روز آمار استفاده از دستگاه های موبایل افزایش پیدا می کند. از طرفی شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل نیز باید تکنولوژی های خود را متناسب با نیاز کاربران توسعه دهند. استفاده از اپلیکیشن های موبایلی علاوه بر آسان تر شدن دسترسی به محتوا سبب برند سازی برای کسب و کار شما نیز خواهد شد. به همین جهت به شما در راستای دستیابی به اهداف خود کمک شایانی می نماید. جهت سفارش می توانید با ما در تماس باشید. در ادامه به سایر نکات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios توجه نمایید.

طراحی اپلیکیشن موبایل ios

همواره اپلیکیشن ios ما را به یاد استیو جابز که پایه گذار آن بود می اندازد. زمانی که اولین بار اپلیکیشن ios روانه بازار شد خیلی از افراد امکانات ارائه شده توسط آن را باور نداشتند و گمان داشتند که این طرح با شکست مواجه می گردد. از این رو ما نیز باید مانند استیو جابز عمل کنیم و از خلاقیت در طراحی اپلیکیشن ios مورد نظر مشتریان استفاده نماییم. 

طراحی اپلیکیشن ios 

همانطور که شاهد هستیم امروزه فناوری و تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی در حال متحول شدن است و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های مختلف در حال رشد و تغییر هستند. از این رو طراحی اپلیکیشن های موبایل نیز بایستی متناسب با فناوری روز دنیا و بر اساس تعامل مناسب با دستگاه های مختلف انجام گیرد.

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید

اپلیکیشن های اندرویدی جایگاه خاصی نزد مردم دنیا به ویژه مردم کشور ما دارند. به طوری که طبق آمار به دست آماده این پلتفرم توسط بیشتر افراد جامعه مورد استفاده قرار گرفته است. در طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید باید به این نکته توجه داشته باشید که اپلیکیشن مورد نظر از رابط کاربری خوبی برخوردار باشد و علاوه بر سرعت مناسب از محتوا جذاب و کاربردی برخوردار باشد.

اپلیکیشن اندروید 

امروزه اغلب مردم نیاز به استفاده از انواع مختلف اپلیکیشن های موبایلی دارند و این وظیفه شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل است تا بهترین نتیجه را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی علاوه بر استفاده از یک سایت به سراغ طراحی اپلیکیشن های موبایل نیز رفته اند. این به آن دلیل است که با مشاهده شدن موفقیت برخی رقبا در این زمینه، سایر رقیبان نیز به این سمت سوق پیدا کرده اند. اما برای اینکه شما بتوانید با آن ها رقابت داشته باشید بایستی اپلیکیشن طراحی شده دارای امکاناتی باشد که توانایی رقابت با آن ها را داشته باشید. ایجاد تفاوت، استفاده از محیط کاربری عالی و کم بودن حجم اپلیکیشن موبایل از جمله این موارد با اهمیت است.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی 

طراحی پنل مناسب برای فروشندگان سبب صرفه جویی در زمان و هزینه آن ها می شود و از طریق آن به راحتی می توانند پیگیری های لازم و گزارش گیری های مختلف را انجام دهند. از این رو استفاده از یک پنل مناسب از ملزومات اپلیکیشن های فروشگاهی است که امکان اعمال تغییرات لازم را به راحتی در اختیار فروشنده قرار خواهد داد. همچنین امنیت در پرداخت ها و تراکنش های دیگر عاملی است که باید به آن توجه داشت و نکات امنیتی لازم را در نظر گرفت.

شما می توانید جهت سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید.

  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰


طراحی سایت هتل و اماکن گردشگری

سفر و گردشگری یکی از بهترین را ههای رسیدن به آرامش در بین مردم می باشد. عده ی زیادی از مردم مسافرت به شهرها ی مختلف را دوست دارند و حداقل سالی یک بار تصمیم می گیرند به شهر خاصی سفر کنند و با فرهنگ آن شهر آشنا شوند.
عده ای دیگر نیز میخواهند با مسافرت به شهرها و کشور های مختلف و برای آشنایی بیشتر با تاریخ و هویت یک شهر از بناهای تاریخی آن شهر دیدن کنند اما در این میان به دنبال مکان های اقا متی برای ماندن در یک شهر غریب هستند و میخواهند حداقل امکان ، مکانی برای ماندن و استراحت خود پیدا کنند.
چه بسا در این میان هتل ها و مسافر خانه ها نقش اساسی دارند و باید بتوانند نیاز های مسافران و توریست های یک شهر را به راحتی و با بهترین کیفیت برطرف کنند . از جمله :دسترسی آسان به امکانات یک هتل یا مسافرخانه و همه مکان های اقامتی می تواند یکی از راهکارهای مفید برای مسافرین وتوریست های های گرامی باشد.
اما چگونه می توان دسترسی آسان مسافران را به هتل وا ماکن اقامتی خود آسان نمود؟؟؟
تیم رسام وب به عنوان یکی از شرکت های طراحی سایت ، به شما طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی را پیشنهاد می کند.، چرا که با طراحی وب سایت هتل می توانید همگام دنیای امروزی و عصر دیجیتال شده و بهترین و به روزترین خدمات را برای مشتری های خود داشته باشید.اغلب مردم قبل از این که اقدام به مسافرت کنند تمایل به جست وجوی آن شهر و آشنایی کلی از شهر مورد نظر را دارند و دلشان می خواهد سفری امن داشته باشند و با برنامه ریزی از سفر خود لذت ببرند.بدون شک مسافران با همه ی جای یک شهر به طور کامل آشنایی ندارند و به طور حتم هیچ نامی از هتل های یک منطقه را نمی دانند،ولی با این حال تمایل به آشنایی اولیه از محیط و موقعیت هتل دارند و دلشان می خواهد هتل موردنظرشان را قبل از شروع سفرشان پیداکرده تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند. حتی بسیار دیده شده است که افرادی که حتی قصد سفر نداشته اند با جست وجو های اینترنتی و آشنایی با سایت هتل ها اقدام به رزرو هتل و شروع به مسافرت جدید کرده اند.
طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی می تواند این مزیت را به شما بدهد که بتوانید هتل خود را به راحتی معرفی کنید و مسافرین زیادی را پذیرا باشید و با ارائه امکانات عالی نام هتل خود را شناخته تر کنید.
دارا بودن سایتی کوچک برای هتل شما می تواند بسیاری از این امکانات را به زیبایی هرچه تمام تر برای مشتر ی های شما ارائه بدهد .

از جمله امکانات زیر می تواند در سایت هتل شما طراحی و اجرا گردد.

1- ارائه  تمامی امکانات هتل در سایت  که خود می تو اند به بخش های مختلفی تقسیم گردد

*نمایش عکس های مختلف از تمامی بخش های هتل که شامل اتاق ها ی خواب ،سرویس های  بهداشتی  ،سالن غذاخوری،لابی و… باشد که هر کدام می توانند در پوشه های جداگانه قرار گرفته و گالری مخصوص خود را داشته باشند.

2-امکان ایجاد تور مجازی :که مراجعه کنندگان با گردش در داخل هتل و محیط اطراف آشنایی کاملی پیدا می کنند.
3-آدرس دقیق هتل که می تواند با قرار گیری بر روی نقشه گوگل (google map ) موقعیت جغرافیایی هتل را به طور کامل و واضح نمایش دهد.
4-ارائه مطالب کوتاه در مورد مکان های تاریخی
*اگر هتل شما در مکانی واقع باشد که با اقامت درآن می توان به اکثر بناهای یک شهر و یا مرکز شهر دسترسی پیدا کرد که می تواند یک امتیاز مثبت برای شما ترقی شود چراکه می توان درکم ترین بازه ی زمانی از تعداد زیادی مکان های تاریخی و خود شهر دیدن کرد و از سفر کوتاه خود به طور کامل لذت برد.
** شما با ارائه مطالب کوتاهی در مورد مکان های تاریخی و اشاره به نزدیکی هتل خود به این مکان ها قطع به یقین می توانید مسافران و توریست های زیادی را پذیرا باشید.
5-امکان رزرواسیون آنلاین و طراحی صفحه وب روزانه و دوره ای
6-امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه های بانکی
7-بخشی مجزا برای اطلاع دهی به مشتریان:که اطلاع دهی می تواند شامل اعلام وضعیت وظرفیت هتل و اتاق های خالی و پر آن برای اقامت
8-دسته بندی اتاق ها با توجه به مساحت و ظرفیت آن ها
9-صفحه وب مجزا برای معرفی کافی شاپ ها و رستوران های شهر
*که می تواند صنعت گردشگری را در شهر توسعه دهد و موجب کسب وکار رستوران ها وکافی شاپ ها شود و همکاری خوبی بین هتل ها و این مکان هاصورت گیرد .
10-طراحی سایت چند زبانه برای سهولت استفاده مسافران خارجی
11-بخش اعلام نظرسنجی برای مشتریان
*این بخش می تواند هتل و کارکنان شما را یاری دهد که هرچه بهتر و بیشتر برای رضایت مشتری ها تلاش کنید. حتی شما می توانید با نمایش ویدیو در سایت خود به مشتری هایتان اعتماد را هدیه بدهید وباعث جلب مشتری شوید.
و ده ها امکانات دیگر که با توجه به نیاز شما می تواند به طراحی سایت هتل اضافه شود.
مدیریت وب سایت هتل و اماکن اقامتی به آسانی می تواند صورت گیرد و شما هتل دار گرامی می توانید به راحتی خدمات خود را در سایت ارائه دهید.

بهینه سازی سایت (سئو سایت)

وب سایت هتل و امکان اقامتی شما باید دارای کدهای بهینه شده  (سئو) باشد به طوری که با جست و جو های خاص و کلیدی مشتریان وب سایت شما جزو اولین ها و به راحتی قابل دسترسی باشد.
در بهینه سازی سایت هتل نیز می توان در بخش های مختلفی سئو را انجام داد برای مثال با توجه به نیاز های مشتریان هتل شما را ،رتبه بندی کرده و در لیست رتبه بندی خود جا داد ازجمله این که هتل چند ستاره می باشد و یا اگر هتل آپارتمان می باشد ، شما با توجه به نیاز مسافران و مشتر ی ها جزو اولین ها باشید.
امکان سئو سایت هتل می تواند درجست و جوی هتل در شهر خاصی نام هتل شما را در صفحات اول نشان دهد که به طبع موفق تر و شناخته تر خواهید شد.هر چه وب سایت هتلتان دارای محتوای کامل باشد و بتواند جذب کننده ی خوبی باشد مشتری های زیادی به سمت هتل شما می آیند.انتخاب درست تصاویر زیبایی از بخش های مختلف هتل باعث ماندگاری بازدید کننده در سایت هتل شما می شود ودر نهایت به مشتری شما تبدیل می شود ، پس هوشیار بوده و بهترین ها را انتخاب کنید تا پیشرفت کنید.سئو سایت شما تنها برای مسافران ایرانی نیز نخواهد بود و تیم ما این مزیت را به شما می دهد که با جست وجوی کلمات غیر فارسی برای راحتی وجذب مسافران وتوریست های خارجی نیز جزو اولین ها باشید.

برندینگ از طریق شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی جزء جدا ناپذیری از زندگی های دیجیتالی مردم شده اند و بسیاری از افراد نیز به دنبال کسب وکار و محبوبیت و معروفیت از طریق این شبکه ها هستند .ما به شما این امکان را می دهیم که علاوه بر طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی تان نام خود را در شبکه های اجتماعی از جمله ،اینستاگرام،فیس بوک و…به معروفیت برسانید و پذیرای مسافران زیادی در تمام اوقات سال و چهارفصل باشید.شبکه های اجتماعی می تواند بازدید کننده سایت شما را افزایش دهد و باعث جذب مشتری شود اما فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی بسیار محدود هستند و شما نمی توانید تنها با این ها به موفقیت برسید بلکه از نظر تیم رسام وب ، وب سایت هتل شما و شبکه های اجتماعی می توانند تکمیل کننده هم باشند و باعث پیشرفت هرچه تمام تر شما در عرصه فعالیتتان شود.
پس فرصت را از دست ندهید و هرچه زودتر طراحی سایت هتل و مکان های اقامتی خود را به تیم طراحان رسام وب واگذار کنید تا بهترین ومجزاترین وب سایت هتل را دارا شوید و جزو موفق ترین ها در عرصه هتلداری وخدمت رسانی به مسافران ایرانی وخارجی شوید وتجربه سفری خوش و لذت بخش را برای مشتری های خود به ارمغان آورید.به یاد داشته باشید که موفقیت همیشه نیازمد به روز بودن می باشد پس باکمک تیم طراحی وب سایت رسام وب به روز و موفق باشید.
جهت طراحی سایت و بهینه سازی سایت همچنین مشاوره در این امور می توانید با نیم فنی رسام وب تماس حاصل فرمایید.

  • حمید آزاد