طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی یکی از نمونه کارهای شرکت طراحی سایت نوپرداز می باشد که این سایت دارای دو اپلیکیشن نوبت دهی یکی مخصوص بیمار و یکی مخصوص پزشک است.

در این سایت نوبت دهی بیماران به راحتی می توانند به جستجوی پزشک مورد نظرشان بپردازند و دکتر مد نظرشون رو بیابند. پزشک هم می تونه وقت های خالی رو در روزهای هفته مشخص کنه تا بیماران و کاربران بدونند در چه روزایی در هفته و چه ساعت هایی می تونند وقت ویزیت بگیرند.

طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین پزشکی کار رو برای رزرو وقت ویزیت آسون کرده و همچنین این که حق انتخاب شما تو زمان و پزشک زیاده می تونه متناسب با زمانبندی شما باشه.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات طراحی سایت نوبت دهی آنلاین به لینک زیر مراجعه کنید:

سامانه نوبت دهی آنلاین نوپرداز

از طریق لینک بالا همچنین موتونین نمونه کارهای طراحی سامانه نوبت دهی رو هم ملاحظه کنید.

 

فواید طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین

امکان انتخاب پزشک برای بیمار

امکان رزرو وقت متناسب با انتخاب و درخواست بیمار

عدم نیاز به مراجعه حضوری به مطب برای گرفتن وقت

صرفه جویی در زمان و هزینه

امکان کنسل کردن نوبت گرفته شده به صورت آنلاین

استفاده و خرید از فروشگاه آنلاین برای کودکان (نمونه گهوارک)

1571726712_appointment.jpg

 

هزینه طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

برای اطلاع از هزینه سایخت ساماه نوبت دهی آنلاین و همچنین طراحی اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین می توانید با نوپرداز تماس برقرا نمایید و بعد از مطرح کردن ایده هاتون بهترین و مناسب ترین قیمت را دریافت نمایید چرا که نوپرداز برای انجام پروژه های خود بسیار منصفانه تعیین قیمت می کند چون رضایت مشتری در منشور سازمانی این تیم قرار دارد.

 

شرکت طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

شاید تیم های طراحی متعددی این پروژه ها را انجام بدهند و شما با مقایسه نمونه کارهای هر تیم می توانید متوجه توان فنی آن تیم بشوید. به هر حال نوبت دهی آنلاین یکی از محصولات و خدمات برجسته شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل نوپرداز هست و این تیم وقت زیادی را برای آزمون و خطای این پروژه گزاشته است که باعث شده شما پروژه ای کامل و بدون مشکل را از نوپرداز دریافت نمایید.

به منظور بررسی و تحیق درمورد شرکت نوپرداز می توانید نمونه طراحی های این شرکت را مورد بررسی قرار دهید:

نمونه کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل نوپرداز

جهت ارائه مشاوره رایگان با نوپرداز در ارتباط باشید.

منبع : nopardazco.net

 

  • ۹۸/۰۷/۳۰
  • حمید آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی