طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

به منظور توضیح فرآیند طراحی سایت قابل سئو، بهتر است ریشه دو کلمه "سئو" و "طراحی سایت" و اینکه چگونه این دو با هم به نفع سرویس گیرنده عمل می‌کنند را شرح دهیم. در حالی که طراحی سایت از زمانی که اولین صفحه در اینترنت قرار گرفت وجود داشته است، خدمات سئو بسیار جدیدتر می‌باشد. ترکیب موثر این دو میتواند حضور بسیار موفق‌تری را در اینترنت به دنبال داشته باشد.

سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO = Search Engine Optimization) فرآیند افزایش شانس یک وب‌سایت برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالاتر موتورهای جستجو می‌باشد. آنچه اکثر مخاطبان درباره بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو نمی‌دانند این است که هدف ساخت یک سایت بسیار عالی نیست، بلکه طراحی سایتی با نقص کمتر از رقبا است. همه چیز که برابر باشد موتور جستجو باید سایت‌های بهینه شده را مرتبط‌ ‌تر با موضوع سرچ انجام شده ببیند. این کار لزوما به این دلیل نیست که سایت مذکور دارای طراحی زیباتر و کاربردی‌تر از رقبایش است، بلکه بیشتر به این دلیل است که نکات مثبت و رفع کاستی‌ها در آن بیشتر صورت گرفته است.

طراحی سایت:

طراحی سایت فرآیند ایجاد یک حضور آنلاین برای یک فرد، گروه، مدرسه، بیزینس، تشکیلات و ... می‌باشد. طراحی وب سایت در طول سالهای متمادی از کدهای ساده HTML به فرآیندها و اسکریپت‌های پیچیده نظیر آژاکس، جاوااسکریپت، ایکس ام ال، پی اچ پی، و مای اس کیو ال ارتقا پیدا کرده است. در حالیکه گزینه‌های زیادی برای طراحی یک وب‌سایت وجود دارد، زمان لازم برای داشتن یک سایت با طراحی خوب و پرفروش، تنها راه برای موفق شدن است.

وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو

ترکیب سئو و طراحی سایت امری چالش برانگیز می‌باشد زیرا عوامل زیادی در هر دو طرف جهت توضیح وجود دارد. جدال‌های ثابتی بین طراحی، محتوا، برنامه‌نویسی، بازاربابی و تکنیک‌های بهینه سازی وجود دارد. طراح باید در نظر بگیرد که سایتی که در حال طراحی آن است باید متعاقبا بهینه هم بشود. برای همین، فضاهای اضافه‌ای برای محتوای مورد نیاز باید تخصیص داده شود. برنامه نویس باید منعطف بوده و خود را با آخرین تکنیک‌های بهینه سازی منطبق سازد. سئوکار باید با تیم طراحی و برنامه نویسی ارتباط داشته باشد تا هماهنگی لازم برای انتقال از توسعه وب به طراحی سایت سئو شده را ایجاد کند.

اکثر شرکت‌هایی که میخواهند وب‌سایت بهینه داشته باشند، ابتدا سایتشان را طراحی و توسعه داده و بعد از آن یک تیم برای بهینه کردن سایتشان برای موتور جستجو استخدام می‌کنند. متاسفانه این روش درست نبوده و منجر به صرف هزینه بالاتری برای صاحب سایت می‌شود. موتور جستجو سایت بهینه نشده آن‌ها را ایندکس کرده و امتیاز اولیه را به آنها اختصاص داده است. بهترین کار این است که در هنگام طراحی و توسعه وب سایت از آخرین تکنیک‌های بهینه‌سازی و سئو سایت از همان اوایل کار استفاده شود. این کار صرفه‌جویی زیادی در وقت و هزینه به همراه خواهد داشت.

منبع: سایت behpishro

  • ۹۶/۱۰/۲۲
  • حمید آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی