طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

۱- در طراحی فروشگاه اینترنتی لایه گرافیکی وب سایت باید کاربرپسند باشد تا کاربران به راحتی بتوانند وب سایت را مشاهده کنند.

۲- در یک فروشگاه اینترنتی محصولات ارائه شده باید حتما دسته بندی شوند تا کاربران به راحتی بتوانند به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

۳- در طراحی فروشگاه اینترنتی  تصاویر محصولات باید کاملا واضح و مشخص باشد و همچنین از زوایای مختلف از محصولات عکس گرفته شود.

۴- در طراحی فروشگاه اینترنتی باید مشخصات کامل محصول و همچنین محصولات مشابه این محصول در توضیحات محصول قرار گیرد.

۵- در طراحی فروشگاه اینترنتی باید برای کاربران سبد خرید در نظر گرفت تا بتوانند چندین محصول را در یک بار خرید کردن سفارش دهند.

۶- در طراحی سایت فروشگاهی دقت کنید که حتما دارای گواهینامه SSL باشد تا کاربران به راحتی و با امنیت بالا داده های خود را ارسال کنند.

۷- طراحی سایت فروشگاهی باید دارای بخش پرداخت الکترونیکی باشد.

۸- در طراحی سایت فروشگاهی برای مشتریانی که خریداری کرده اند، باید فاکتور خرید صادر کرد.

۹- در طراحی سایت فروشگاهی نحوه ارسال محصول به مشتری باید مشخص باشد.

۱۰- سایت فروشگاهی باید دارای پشتیبانی ۲۴ساعته باشد تا در هر زمان بتواند پاسخگوی مشتریان خود باشد.

نتیجه گیری :

در حال حاضر خرید کردن به روش الکترونیک بسیار گسترش یافته و پیشرفت کرده است و هر روز مشتریان بیشتری جذب این نوع خرید می شوند. تنها نکته مهم در این جا این است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی باید اصول و قواعدی که برای آن وجود دارد رعایت شود.

منبع: سایت وب سازان

  • ۹۶/۱۱/۱۲
  • حمید آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی