طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی از آن جایی سرچشمه می گیرد که می تواند کسب و کار شما را در مقابل رقبایتان متمایز کرده و گستره فعالیت و فروش محصولات شما را به فضایی نامحدود برساند. شما می توانید با استفاده از یک فروشگاه اینترنتی آنلاین بسیاری از محصولات و خدمات شرکت خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار بدهید. استفاده از درگاه های پرداخت امن در این مدل فروشگاه ها بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان و بازدید کنندگان به وب سایت فروشگاهی شما داشته باشد. امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی در سراسر کشور مشغول فعالیت می باشند که از معروف ترین آن ها می توان به دیجی کالا و بامیلو اشاره کرد، البته شما برای شروع حتما نباید یک فروشگاه اینترنتی بزرگ راه اندازی کنید و ایجاد یک فروشگاهمتوسط با امکاناتی خوب می تواند گامی موثر در موفقیت شغلی شما محسوب گردد. فروشگاه های اینترنتی آمازون، علی بابا، ebay ،asos و walmart از جمله معروف ترین فروشگاه های اینترنتی دنیا می باشند که هر یک دارای مشخصات منحصر به فردی می باشند. برای طراحی فروشگاه های اینترنتی باید به یک سری قوانین و اصول توجه داشت که در ادامه این مطلب ذکر شده اند. اما دلیل موفقیت برخی فروشگاه های اینترنتی برتر دنیا چیست؟ این فروشگاه ها چگونه اینقدر معروف شده اند؟ رعایت چه نکاتی سبب موفقیت شما در این زمینه خواهد شد؟

بررسی نکات مهم طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب و کاربر پسند در کنار رعایت اصول سئو و موتورهای جستجو و همچنین طراحی قالب رسپانسیو یا واکنش گرا و استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگی به سیستم های آماده با امنیت بالا و دریافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هکر ها با حجم بسیار کم کد نویسی را در نرم افزار فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز تجربه نمایید. مبحث ریسپانسیو بودن صفحات سایت شما از این جهت که وب سایت شما در تمامی دستگاه های تلفن همراه به صورتی مناسب به نمایش در آید، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. طبق تحقیقات به عمل آماده روز به روز بر شمار افرادی که از طریق تلفن های همراه به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی آنلاین مراجعه می نمایند، افزوده می شود. پس بهتر است برای اخذ تصمیمی مناسب با افرادی حرفه ای در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی مشورت نمایید.

استفاده از به روز ترین تکنولوژی روز جهان و استفاده از طرح گرافیکی و رابط های کاربری مناسب از جمله خدمات شرکت طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی نوپرداز می باشد. توجه داشته باشید که توجه به ظاهر و دیزاین فروشگاه اینترنتی شما عامل مهمی است که می تواند بسیاری از بازدید کنندگان را به کاربران فروشگاه اینترنتی شما تبدیل نماید یا برعکس بسیاری از کاربران را نیز از وب سایت شما گریزان نماید. دریافت مشاوره از شرکت های متخصص در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی از جمله مهم ترین نکاتی است که شما بایستی به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با متخصصان شرکت نوپرداز در ارتباط باشید.

مزیت های طراحی فروشگاه اینترنتی

  • توسعه کسب و کار شما به فضای نامحدود اینترنت
  • دسترسی 24 ساعته مشتریان به محصولات فروشگاه اینترنتی
  • کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
  • دسترسی به بازار جهانی از طریق دنیای اینترنت
  • ارتباط مستقیم و آنلاین با مشتریان
  • افزایش اعتبار کسب و کار اینترنتی شما
  • حذف رقبای سنتی و بدور از دنیای اینترنت
  • افزایش بازدید کنندگان از محصولات موجود در فروشگاه با استفاده از خدمات اختصاصی سئو
  • سبقت گرفتن از رقبای خورده فروش و برندیگ فروشگاه اینترنتی خودتان
  • افزایش قدرت خرید مشتریان و امکان مشاهده و مقایسه محصولات فروشگاه با یکدیگر

ویژگی برنامه فروشگاه اینترنتی

  • برقراری ارتباط تجاری با مشتریان و افزایش فروش و جلب رضایت آنان
  • ارائه اطلاعات دقیق از وضعیت فروش محصولات و میزان سودآوری
  • متناسب سازی فروش و اعطای تخفیف برای مشتریان
  • استفاده از بهترین روش های ارسال کالا
  • انبار داری و مدیریت انبارها، محاسبه هزینه ها و موجودی کالا
  • پشتیبانی شبانه روزی شرکت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اینترنتی
  • آگاه نمودن مشتریان از کالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحی قسمت نظرات و پیشنهادات مشتریان
  • ایجاد امکانات تخصصی سئو و بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی 
  • دسته بندی محصولات و ایجاد منو ناوبری مناسب 
  • طراحی سبد خرید با امکانات کامل
  • رعایت مهم ترین و پیشرفته ترین اصول سئو و بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی
  • طراحی قالب ویژه برای کسب و کار ها مختلف

سئو وب سایت های فروشگاه اینترنتی 

تا به امروز بسیاری از صاحبان کسب و کار ها فکر می کردند به دلیل این که بسیاری از صفحات وب سایت های فروشگاه های اینترنتی دارای محتوای ثابتی بوده و نمی توان در زمینه سئو آن ها فعالیتی داشت، این گونه وب سایت ها در زمینه سئو نمی توانند پیشرفتی داشته باشند اما حقیقت چیز دیگری را ثابت کرده است. فروشگاه های اینترنتی نیاز به یک استراتژی خاص در زمینه سئو هستند، زیرا سئو این گونه وب سایت ها به مراتب می تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصین سئو یکی از رمز های موفقیت در این زمینه هست. آن ها می توانند با خلاقیت و تجربه خود فروشگاه شما در بین سایر رقبای اینترنتی شما در جایگاه بالاتری قرار دهند. آپدیت کردن توضیحات و مشخصات محصولات، ایجاد وبلاگ و همچنین طراحی صفحه پیشنهادات و پرسش و پاسخ های مشتریان از جمله راه کار های مهم سئو در فروشگاه های اینترنتی می باشد. در نتیجه با استفاده از سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی خود می توانید بهترین راه تبلیغات محصولات خود را ایجاد نمایید.

قالب فروشگاه های اینترنتی

یکی مهم ترین قسمت های طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی قالب آن می باشد. توجه کردن به مباحث رابط کاربری و تجربه کاری در هنگام طراحی قالب ها باعث می شود بازدید کنندگان فروشگاه شما دچار سردر گمی نشوند و بتوانند به راحتی به صفحات مد نظر خود دست یابند. امروزه سایت های زیادی هستند که حتی بسیاری از قالب ها را به صورت رایگان به بازدید کنندگان خود ارائه می دهند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که قالب فروشگاه ها بسته نوع کسب و کار شما با یکدیگر متفاوت هستند. شما باید پس از مشاهده یک نمونه دمو گرافیکی از فروشگاه اینترنتی خود و انجام تحلیل و بررسی های لازم سفارش تهیه آن را به شرکت مورد نظرتان ارائه دهید. وب سایت هایی مانند themeforest از جمله مهم ترین سایت های ارائه دهنده انواع قالب های فروشگاهی می باشند، البته اغلب قالب های موجود در این سایت رایگان نیستند. پیشنهاد ما نیز طراحی قالب اختصاصی و بر اساس معیار های برنامه ریزی شده می باشد که قطعا پاسخ بهتری به نیاز های کاربران وب سایت فروشگاهی شما خواهد داد.

ویژگی برترین فروشگاه های اینترنتی دنیا

امروزه شاهد درآمد بسیار زیاد فروشگاه های اینترنتی در سطح دنیا هستیم. این در حالی است که علارقم فروش نجومی فروشگاه های بزرگ دنیا مانند آمازون بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده اند که هنوز فروشگاه های اینترنتی به اوج فروش خود نرسیده اند و سال 2018 را نقطه اوج فروش آن ها می دانند. اما مهم ترین سوالی که این جا مطرح می شود این است که رمز موفقیت فروشگاه های اینترنتی چسیت؟ چه چیزی سبب شده تا برخی فروشگاه ها راه درست موفقیت را پیدا کنند و برخی دیگر نیز به هیچ نتیجه ای نرسند؟

در پاسخ این سوال باید گفت که عوامل زیادی در این امر دخیل هستند اما مهم ترین آن ها در زیر آمده است:

  • طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت اصولی و درست
  • انجام تبلیغات و توجه به مباحث سئو و بهینه سازی سایت
  • احترام به مشتریان و کسب رضایت آنان ( مهم ترین عامل )
  • تلاش و استمرار ورزیدن در راستای موفقیت فروشگاه اینترنتی
  • ارائه خدمات و پشتیبانی رایگان به مشتریان 
  • بهره گیری از مدیرانی انتقاد پذیر و خلاق

تفاوت فروشگاه های اینترنتی آماده و اختصاصی چیست؟

فروشگاه های اینترنتی آماده با استفاده از نرم افزار های فروشگاه ساز مانند woocommerce قابل پیاده سازی هستند و شامل یک سری ابزارها می باشند که شما با استفاده از آن ها می توانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید. طراحی این مدل فروشگاه های اینترنتی  از نظر قیمت نیز هزینه زیادی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. اما اگر با استفاده از این فروشگاه ها می توان صاحب یک فروشگاه آنلاین شد، چرا اغلب شرکت ها هزینه های بیشتری را صرف طراحی فروشگاه های آنلاین اختصاصی می کنند؟ آیا استفاده از یک فروشگاه اینترنتی آماده شما را به هدفتان می رساند؟ طراحی فروشگاه های اختصاصی مزیت بیشتری نسبت به فروشگاه های آماده دارد؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی