طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

اغلب مدیران به دلیل داشتن مشغله کاری به طور معمول به دنبال ابزارهایی برای مانیتورینگ می باشند که یادگیری آن آسان باشد و به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. یکی از ابزارهای مانیتورینگ کارآمد برای مدیران جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای ابزار GFI LanGuard می باشد. این ابزار قابلیتی را برای مدیران فراهم می آورد که به کمک آن تصویر کامل و جامعی از تنظیمات شبکه را در اختیار خواهند داشت و می توانند به کمک آن شبکه خود را در حالت امن قرار دهند. علاوه بر این مدیران با استفاده از نرم افزارFiddler  نیز قادر به برطرف کردن اشکالات سایت خود خواهند بود. یکی دیگر از ابزارهای مانیتورینگ پرکاربرد در طراحی سایت حرفه ای OpenNMS می باشد. این ابزار مفید و پرکاربرد در سطح شرکتی مواردی چون عملکرد شبکه, مدیریت رویدادها و…. را انجام می دهد. علاوه براین جهت استفاده در آیفون اپلیکیشن کلاینت نیز برای این ابزار طراحی شده است.در طراحی سایت حرفه ای جهت مرور سریع سیستم خوشه ای می توان از ابزار Ganglia استفاده کرد. از قابلیت های این نرم افزار مقیاس پذیر بودن آن می باشد. این نرم افزار قادر به اجرا در کلاسترهای مختلفی را دارا می باشد. ابزار Pandora FMS نیز یکی دیگر از ابزارهای مانیتورینگ شبکه است. از خصوصیات بارز این نرم افزار سیستم پیشرفته آن جهت هماهنگی رویدادها می باشد. ابزار WireSharkنیز کلید اصلی جهت استفاده از مانیتورینگ های شبکه می باشد به طوری که بدون نصب این ابزار مانیتورینگ شبکه کامل نخواهد بود. در میان ابزارهای مانیتورینگ جهت استفاده در طراحی سایت حرفه ای Microsoft Network Monitor یکی از ابزارهای پرکاربرد به منظور نظارت بر روی هاست می باشد. مدیران سایت با استفاده از این ابزار قادر به مشاهده میزان ترافیک سایت خود خواهند بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی