طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی ، طزاحی وب سایت هایی است که با مشخصات مورد نظر کارفرما ساخته می شود . انواع مختلفی از فروشگاه های وب برای انتخاب وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا بسیاری از جنبه های سایت خود، مانند طرح بندی، طرح های رنگی و سازمان دهی آن را تنظیم کنید .

تیم طراحی وب سایت وب افرا ، فروشگاه وب سایت دلخواه شما را طراحی خواهد کرد ، کاری که شما باید انجام بدهید این است که محتوای دلخواه مانند عکس ها، متن و اطلاعات مربوط به محصول اولیه را تهیه کنید. ( البته در این امر هم تیم تولید محتوای سایت آماده همکاری با شما می باشد. ) تیم خدمات وب حرفه ای ما در طول فرآیند طراحی وب در دسترس شماست و اطمینان حاصل می کند که وب سایت فروشگاهی شما منعکس کننده نیازها و ترجیحات منحصر به فرد شما باشد .

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

مراحل طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

برای ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی ( طراحی وب سایت دیجی کالا  از نمونه های طراحی وب سایت های فروشگاهی بسیار موفق است که درآمد قابل توجهی دارد. ) مراحل زیر را در نظر داشته باشید .

  1. طراحی وب سایت فروشگاهی را به سازنده با تخصص بالا بسپارید .
  2. در مورد طرح فروشگاه آنلاین خود با سازنده مشورت کنید .
  3. بهترین طرح وب سایت فروشگاهی را انتخاب کنید .
  4. یک دامنه ی مناسب برای وب سایت بخرید .
  5. قالب فروشگاه خود را سفارشی کنید .
  6. محصولات خود را به فروشگاه اضافه کنید .
  7.  نحوه ی پرداخت را تنظیم کنید .
  8. نحوه ی سفارش و حمل و نقل محصول را تنظیم کنید .
  9. تنظیمات فروشگاه را مرتب کنید .
  10. پیش نمایش ، تست و انتشار  فروشگاه را انجام بدهید.

البته مهم ترین قسمت در ساخت وب سایت فروشگاهی ، انتخاب سازنده مناسب برای طراحی و ساخت آن است . بگذارید فرض را بر این بگذاریم که شما ضروریات آغاز کسب و کارتان را انجام داده اید، می دانید چه چیزی می خواهید در فروشگاهتان به فروش برسانید و می دانید نام فروشگاهتان چیست . این جزییات مهم است اما می توانند با رشد کسب و کارتان تغییر کنند .

طراحی وب سایت فروشگاهی

چگونه سازنده ی وب سایت فروشگاهی درست را برای ایجاد فروشگاه انتخاب کنیم ؟

هیچ پاسخ همه جانبه ای برای این سوال وجود ندارد . سازندگان فروشگاه های مختلف ، ویژگی های مختلفی را در ساخت فروشگاه های آنلاین اعمال می کنند بنابراین انتخاب سازنده بستگی به شما دارد. به خاطر داشته باشید طراحی وب سایت متناسب و جذاب هزینه بر و زمان بر خواهد بود .

معیارهای انتخاب برای طراحی وب سایت

  • طراحی قالب
  • راحتی در استفاده
  • ویژگی های سایت و انعطاف پذیری
  • محبوبیت
  • قیمت طراحی وب سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی