طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا توسعه داده شده . توسط شرکت سان میکروسیستم (Sun Microsystem) است. که کاربردهایی هم در اینترنت دارد. برنامهنوسی آبجکت اورینتد (OoP) است که توانایی آن را دارد که از لحاظ نرمافزاری آن را توسعه دهیم. در OOP یک برنامه کامپیوتر با فکر باز و درست مطرح بود که باشد یک گروه از اشیا که با یکدیگر ارتباط دارند شکل (روش) دیگری برای بهتر شناختن جاوا این است که جاوا میتواند استفاده بشود برای درست کردن برنامه هایی که اجرا میشوند از صفحه های وب این برنامه ها نامیده میشوند Applets. جاوا چگونه کار می کند؟ شیوه کارکرد جاوا بسیار جالب است. در این زبان وقتی شما برنامه ای می نویسید و آنرا کامپایل می کنید، برنامة کامپایل شده مستقیما قابل اجرا نیست، نتیجة اجرای برنامه کدهای میانی است که به آنها «بایت کد» گفته می شود. بایت کدها توسط برنامه واسطه ای که به آن «ماشین مجازی جاوا» یا JVM گفته می شود روی سیستم عامل مورد نظر تطبیق داده شده و اجرا میشوند.
کار JVM تطبیق برنامه شما با محلی است که برنامه قرار است روی آن اجرا شود، بنابراین لازم نیست به اینکه برنامه تان قرار است کجا اجرا شود فکر کنید. این موضوع مسئولیت JVM است که قبلا آنرا روی سیستم خود نصب کرده اید. شکل زیر جزئیات بیشتری از عملکرد ماشین مجازی جاوا را نشان می دهد.

Java Program class HelloWorldApp public static void main(string [] args) (
System. out.printin("Hello world! ");

با جاوا چه نوع برنامه هایی می توان نوشت؟

زبان جاوا یک زبان همه منظوره است یعنی با استفاده از آن می توانید انواع بسیار مختلف و متنوعی از برنامه ها را بنویسید از برنامه های رومیزی که فقط روی یک کامپیوتر اجرا می شوند تا برنامه های وب و برنامه های توزیع شده، و حتی بازیهای کامپیوتری. از جاوا برای ارتباط با سخت افزار استفاده نمی شود، مثلا از جاوا برای ارتباط با پرینتر و اسکنر استفاده نمی شود زیرا وقتی صحبت سخت افزار به میان می آید نیازمند زبانی هستیم که بی واسطه بتواند با سیستم عامل یا حتی سخت افزار ارتباط برقرار کند. چون جاوا توسط
JVM اجرا می شود و JVM نیز خود توسط سیستم عامل اجرا می شود، ارتباط با سخت افزار از طریق جاوا خیلی منطقی نیست هرچند غیر ممکن نیز نیست. . در بازار کار بیشتر چه برنامه هایی تولید می شوند؟ در بازار کار از زبان جاوا بیشتر برای تولید برنامه های تحت وب و برنامه های توزیع شده استفاده می شود. برنامه های رومیزی سهم بسیار کمی از بازار جاوا را در اختیار دارند.

مایکروسافت هم محصولی بانام J++ بیرون داده بود که مشترکاتی با خانواده جاوا داشت. J++ دارای مفسری سازگار با ماشین مجازی جاوا برای اجرای بایت کد های جاوا بود. اما تفاوت اصلی در بخش interface و رابط کاربر آن بود. پایه دستورات تقریبا با جاوا برابر بود. مایکروسافت ابزار های مشکوکی در بخش interfacing و رابط کاربر آن اضافه کرده بود. منظورم استفاده از API های ویندوز بود. برای زمینه سازی .NET . که جای بحث دارد)) در کل جاوا و J++ اشتراکات زیادی زیادی در توابع کتابخانه ای شان داشتند مثلا : string , utilities , networking multithreading , math و غیره که واقعا برابر بودند. مایکروسافت برای مدت طولانی پشتیبانی از J++ را ادامه نداد بلکه پلتفرم وزبان جدیدی را معرفی کرد که بسیار شبیه به جاوا بود وآن .NET و #C بود. یکی از حضار از "استفان ویلد استروم" نویسنده بیزنس ویک در کنفرانس CeBIT نیویورک می پرسد : فکر میکنید کدام زبان برنامه نویسی در چند سال آینده بر سایر زبانها غالب خواهد بود؟ فکر کنم دو زبان برنامه نویسی عمده همچنان ++C و جاوا باقی بمانند. البته گرایشی به سمت #C هم وجود دارد که با جا افتادن دات نت وکاربرد بیشتر آن این گرایش قوی تر خواهد شد. اما هنوز فکر می کنم ++C و جاوا زبانهای برنامه نویسی اصلی باقی بمانند.

منبع: طراحی وب
  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • حمید آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی