طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

امروزه اغلب افراد ترجیح می دهند به جای صرف هزینه برای طراحی سایت، نسبت به استفاده از سرویس وبلاگ دهی مانند بلاگ اسپات می نمایند. برخی نیز درباره تفاوت بین وبلاگ و سایت کمی گیج می شوند. اما در ادامه قصد داریم این موضوع را شفاف تر توضیح دهیم.

در ابتدا به بررسی تفاوت اصلی وبلاگ و سایت می پردازیم:

تصور کنید که یک فروشگاه مستقل دارید و از طریق آن محصولات خود را می فروشید و یا اطلاعات آن ها را در اختیار مشتریان قرار می دهید. وب سایت شما نیز در حقیقت همین است. اما در این میان شما رقیبانی هم دارید که مشغول فعالیت هستند. در اینجا با استفاده از یک وبلاگ می توانید تمرکز بیشتر افراد را به سمت سایت خود جلب کرده و مشتریان بیشتری داشته باشید. 

تفاوت های بیشتری هم وجود دارند:

  • هدف: هدف اصلی وب سایت ارائه حداقل اطلاعات اساسی و یا فروش محصولات است در حالی که یک وبلاگ برای افزایش توجه و ترافیک ورودی ایجاد شده است.
  • سن و عمر: محتوا یک وب سایت ممکن است حتی سال ها ثابت بماند اما وبلاگ ها شامل مقالاتی هستند که ممکن است هر روز به روز رسانی شوند و یا مقالات جدید ایجاد شوند.
  • هزینه: اگر قصد طراحی سایت و یا ساخت وبلاگ داشته باشید، هر دو این ها هزینه هایی را به دنبال خواهند داشت. اما برای وبلاگ نویسی می توانید از ابزار های رایگانی مثل وردپرس، بلاگر و غیره نیز استفاده نمایید.
  • ارتباطات: یک وب سایت ارتباطات یکنواختی را به دنبال دارد در حالی که ارتباطات در وبلاگ ها بیشتر شبیه به شبکه های اجتماعی است.

وبلاگ 

نتیجه گیری

اگر قصد دارید کسب و کار انلاین شما موفقیت آمیز باشد، بهتر است از وبلاگ ها استفاده نمایید. ایجاد وبلاگ تغییرات زیادی را برای شما به وجود می آورد و ورودی های بیشتری را از موتور های جستجو جذب خواهید نمود. 

توجه داشته باشید در صورتی که قصد دارید از سرویس های وبلاگ دهی فارسی استفاده کنید، در سایتی وبلاگ خود را بسازید که اعتبار مناسب را داشته باشد تا پس از مدتی با غیر فعال شدن آن سایت وبلاگ شما از بین نرود.

منبع: https://nopardazco.net/blog/195


  • ۹۷/۰۵/۲۰
  • حمید آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی