طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت و اپلیکیشن شیرینی فروشی یک ایده ی جذاب است. هرچند که این ایده چندان نو نیست و هستند شیرینی فروشی‌هایی که قبلا اینکا را کرده اند، اما از آنجایی که هنوز هم اینکار رواج پیدا نکرده است می‌توان از زمینه موجود استفاده کرد. اینکار یعنی طراحی سایت و اپلیکیشن می‌تواند شیرینی فروشی را به موفقیتی چشمگیر برساند. زیرا افراد علاقه دارند تا محصولات خود را به طور اینترنتی انتخاب کنند. زیرا در این صورت وقت بیشتری برای انتخاب مناسب خواهند داشت و در انتها نیز زمان زیادی را صرفه جویی کرده اند.

پس از مدتی شیرینی فروشی که سایت دارد به صورت یک برند در ذهن مردم باقی خواهد ماند و این بزرگترین و بهترین نتیجه طراحی سایت است. در ادامه درباره‌ی طراحی سایت و اپلیکیشن شیرینی فروشی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چه امکاناتی را می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن خود بگنجانید.

از امکانات اضافه‌ای که سایت و اپلیکیشن شیرینی فروشی باید داشته باشد امکان فروش لوازم تولد، و بسته بندی شیک کیک و شیرینی است. بهتر است تنوع شیرینی های خود را افزایش داده و اگر می‌توانید برای مناسبت ها امکان بسته بندی آنها با گل را نیز فراهم کنید.

بهتر است فرد بتواند کیک خود را با تغییراتی که خود می‌خواهد انتخاب کند. از این رو به علاوه ی داشتن منو در سایت امکان تغییر در کیک را از لحاظ وزن و برخی مواد بدهید.

طراحی سایت و اپلیکیشن شیرینی فروشی 

ویژگی های مهم سایت و اپلیکیشن شیرینی فروشی

اولین نکته مهم این است که سایت باید با سرعت بالایی بارگذاری شود زیرا افرادی که به دنبال سفارش شیرینی از طریق اینترنت هستند به صرفه جویی در وقتشان اهمیت بسیاری می‌دهند.

نکته دوم این است که حتی اگر اپلیکیشن دارید باز هم سایت خود را به صورت رسپانسیو طراحی کنید تا مشتریان از طریق گوشی موبایل نیز به راحتی به سایت شما دسترسی داشته باشند.

به سئو سایت خود اهمیت بسیاری بدهید. در اصل این سئو سایت است که باعث می‌شود بتوانید مشتریان بسیاری را جذب کنید.

طراحی سایت شما باید جذاب و گیرا باشد. باید از تصاویر خوب استفاده کنید تا مشتری را به هوس بیندازید در این صورت میزان خرید از شما بیشتر خواهد شد.

امکانات سایت و اپلیکیشن فروش شیرینی

  • پنل مدیریتی پیشرفته
  • امکان ثبت سفارشات به صورت آنلاین
  • امکان درج، حذف و ویرایش محصولات فروشگاه
  • درگاه پرداخت الکترونیکی
  • استفاده از اپلیکیشنی پرسرعت
  • طراحی قالب اختصاصی
  • امکان گزارش گیری کامل و پیشرفته
  • پیاده سازی نسخه اندروید و ios اپلیکیشن
  • طراحی سایت ریسپانسیو
  • و سایر خدمات اختصاصی

بخش وبلاگ بسیار مهم است به خصوص برای سئو به همین دلیل باید بخش وبلاگ داشته باشید. و مقالات مختلف در آن به اشتراک بگذارید.

در منو شما از تصاویر با کیفیت باید استفاده شود. به علاوه جزئیاتی نظیر قیمت، موجود بودن یا نبودن، مواد تشکیل دهنده شیرینی و ... را قرار دهید تا مشتریان با خیال راحتتری خرید کنند.

منبع

  • ۹۷/۱۰/۰۵
  • حمید آزاد

نظرات (۱)

مهم نیست چه داریم

بلکه

مهم اینست با آنچه داریم

چه میکنیم

"آلفرد ادلر"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی